۱۰۰ روز امید آفرین در دستگاه قضا

9:53 - 18 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۶۳۶
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت گفت: برنامه‌ها و اقدامات اجرایی رئیس دستگاه قضا در طول ۱۰۰ روز گذشته باعث امید آفرینی و ایجاد اعتماد در بین مردم شده است.

_ روزنامه جوان نوشت: آیت الله محمدحسن اختری با اشاره به عملکرد دستگاه قضا در ۱۰۰ روزه اول دوره «تحول و تعالی» به ریاست حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای گفت: به عنوان کسی که از بیرون به فعالیت‌های این دستگاه نگاه می‌کنم، برنامه‌های ارائه شده، دیدگاه‌ها و نظراتی که از سوی آقای اژه‌ای در این مدت مطرح شده، اقدامات شایسته و مناسبی است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت گفت: برنامه‌ها و اقدامات اجرایی آقای محسنی اژه‌ای در طول ۱۰۰ روز گذشته باعث امید آفرینی و ایجاد اعتماد در بین مردم شده است. روشی که رئیس دستگاه قضا در پیش گرفته عاقلانه، مطلوب و اسلامی است.

اختری تأکید کرد: رسیدگی به امورات دادگستری‌های کشور، سفر به استان‌ها و بازدید اماکن قضایی در سایر نقاط کشور، بررسی مشکلات موجود و معضلاتی که در مسیر دادگاه‌ها قرار دارد، یا مشکلاتی که قضات، مراجعان و زندانی‌ها با آن روبه رو هستند، کار بسیار پسندیده و امیدوار کننده‌ای است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت گفت: سرکشی به زندان‌ها از سوی حجت الاسلام محسنی اژه‌ای و بررسی وضعیت زندانیان نیز از دیگر اقدامات مفید و مؤثر رئیس دستگاه قضا در طول این مدت بوده است.

اختری گفت: رسیدگی به پرونده‌هایی که احیاناً مشکلاتی داشته و خدای ناکرده نگاه‌هایی خاص در آن صورت گرفته و اعمال سلیقه‌هایی که شده است نیز از دیگر کار‌های مؤثر انجام شده رئیس دستگاه قضا در طول ۱۰۰ روزه اخیر بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *