رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتظار به‌حق مردم از دستگاه قضایی اجرای عدالت و برخورد قاطع با مجرمان است

10:58 - 18 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۶۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: انتظار به‌حق مردم از دستگاه قضایی اجرای عدالت و برخورد قاطع با مجرمان و هنجارشکنان است و عفو و رأفت اسلامی که در قبال برخی محکومان و زندانیان اعطا می‌شود هیچگونه ارتباطی با مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای نداشته و برخورد دادگستری با اینگونه افراد قاطع است.
- همزمان با ایام هفته نیروی انتظامی رئیس کل دادگستری  اصفهان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با حضور در دو مجموعه کلانتری و یگان حفاظت مستقر در دادگستری ضمن گرامیداشت این هفته، عوامل و مأموران پر تلاش این دو مجموعه را مورد تجلیل قرار دادند.
 
محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در حاشیه این بازدید با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به تمامی سبزپوشان این نیرو گفت: حفظ نظم و امنیت مسئولیتی است خطیر که نیروی انتظامی با اقتدار عهده‌دار آن است و این هفته فرصت مغتنمی است تا از خدمات و تلاش‌های جهادگونه و شبانه‌روزی آن‌ها به نحو شایسته تقدیر و تجلیل به‌عمل آید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی همانند بازوان پرتوان همراه و همکار دستگاه قضایی در اجرای عدالت است، افزود: بخش زیادی از ارجاعات قضات اعم از انجام تحقیقات، تعقیب مجرمان، اجرای احکام، بدرقه زندانیان و... به نیروی انتظامی است و این مأموریت‌ها بخشی از مسئولیت آن‌ها در حفظ نظم و امنیت در جامعه است.

وی در ادامه بیان کرد: انتظار به‌حق مردم از دستگاه قضایی اجرای عدالت و برخورد قاطع با مجرمان و هنجارشکنان است و عفو و رأفت اسلامی که در قبال برخی محکومان و زندانیان اعطا می‌شود هیچگونه ارتباطی با مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای نداشته و برخورد دادگستری با اینگونه افراد قاطع است.

در این بازدید مسئولان عالی قضایی استان اصفهان با اهداء گل و لوح سپاس به پرسنل دو مجموعه کلانتری و یگان حفاظت دادگستری به نمایندگی در سراسر استان اصفهان، از خدمات کلیه عوامل این نیرو تجلیل بعمل آوردند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *