انهدام 51 باند و کشف 43 تن مواد مخدر در پنج ماه نخست سال جاری

12:07 - 23 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۴۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام 51 باند و کشف و توقیف 43 تن از انواع مواد مخدر در پنج ماهه نخست امسال خبرداد و گفت: سیاست راهبردی دستگاه قضایی استان ضربه و انهدام باندهای مافیایی مواد مخدر است.
«دادخداسالاری» درگفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اعلام کشف 43 تن از انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 11 هزار و 294 پرونده در ارتباط با جرائم مواد مخدر وارده دستگاه قضایی استان شده است که تصمیمات مقتضی اتخاذ شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 51 باند بزرگ مافیای مواد مخدر منهدم شده‌اند، افزود: پهنای جغرافیایی استان کرمان حداقل معادل پنج استان کشور است و موقعیت این استان به گونه ای است که بخش عمده اتباع بیگانه و مواد مخدر از آن عبور می کند.

سالاری همچنین گفت: بخش عمده‌ای از توان قضایی استان صرف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر شده است ؛ تبعات عبور مواد مخدر از استان کرمان برای مردم بسیار سنگین است و با این حال به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تاکید بر مقابله با سوداگران مرگ و باندهای مواد مخدر اضافه کرد: مقابله با باندهای شکل گرفته مواد مخدر در یک سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.


        

                                            



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *