بازدید نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی

19:27 - 17 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۵۵۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز از بخش‌های مختلف موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی بازدید کرد و دقایقی با مسئولین بخش‌های مختلف به گفت‌وگو نشست و در جریان فعالیت آن‌ها قرار گرفت.
- بنا به اعلام روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی صبح امروز شنبه ۱۷ مهرماه به همراه مدیرکل و مشاور عالی برنامه ریزی و ارزیابی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای مدیران موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شرکت کرد.
 
این جلسه با حضور رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و تعدادی از معاونین و مشاورین این موسسه برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه  اسحاقی با ارائه گزارش کاملی از فعالیت‌های اخیر این موسسه خواستار حمایت دولت از تولیدات داخل و واکسن کووپارس شد.

در ادامه جلسه شورای مدیران موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مدیر تحقیق و توسعه R&D به ارائه گزارشی از مراحل ساخت واکسن کرونا رازی پرداخت و خواستار حمایت از آن شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه از بخش‌های مختلف موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید کرد و دقایقی با مسئولین بخش‌های مختلف به گفت‌وگو نشست و در جریان فعالیت آن‌ها قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش علمی و فعالیت جهادی کارکنان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به حدیثی از حضرت علی علیه السلام اشاره کرد و اظهار داشت؛ عَنْ عَلِیٍّ (علیه السلام) نِعْمَتَانِ مَکْفُورَتَانِ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَةُ؛ امام علی (علیه السلام) فرمودند: دو نعمت است که شکر آن‌ها گزارده نمی‌شود؛امنیّت و سلامتی است. و طبق حدیث فوق نعمت سلامتی مجهول مانده است، ولی این مجموعه برای سلامت مردم تلاش میکند و باید قدردان آن‌ها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در پایان به قدمت تاریخی موسسه رازی اشاره کرد و اظهار داشت؛ موسسه رازی مجموعه‌ای با یک قرن قدمت و فعالیت تحقیقاتی گسترده است که با تمام محرومیت‌ها توانست خوش بدرخشد.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *