رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکرار تاریخ بعد از ۱۷ سال/ درگیری مدافعان ملی‌پوش در حضور مربیان کروات

16:13 - 17 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۳۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دو مدافع ملی‌پوش ایران در دیدار مقابل امارات بحث کلامی پیدا کردند.

- تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران پانزدهم مهرماه، در چارچوب بازی هفته سوم گروه A مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به مصاف هم رفتند که در جریان این مسابقه بحث کلامی میان شجاع خلیل‌زاده و امید نورافکن به وجود آمد. چنین بحث‌های کلامی (حتی با بازیکن هم‌تیمی) عواقب خوشایندی ندارد. حتی در قوانین فیفا احتمال محرومیت نیز برای بازیکن در نظر گرفته شده است یا ممکن است داور به خاطر رفتار غیرورزشی دو بازیکن را جریمه و اخراج کند.

 

تاریخ تکرار می‌شود؛ درگیری مدافعان ملی‌پوش در حضور مربیان کروات

این موضوع پیش از این هم در تیم ملی بین رحمان رضایی و علی بداوی بروز کرده بود. در جریان بازی ایران و عمان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴، دعوای کلامی میان دو مدافع تیم ملی، با واکنش فیزیکی بداوی روبرو شد به طوری‌که برانکو بعد از این اقدام سریعاً بداوی را تعویض کرد. در آن بازی عنوان شد که کادرفنی تیم ملی به بداوی در خصوص عدم نفوذ گوشزد کرده بود، اما وی با نفوذش، موجب ایجاد موقعیت خطرناکی روی دروازه ایران شد. رضایی هم به بداوی تذکر داد که به دستورات کادرفنی گوش کند. هرچند بداوی گفت که رضایی هر وقت دچار اشتباه می‌شود با مدافعان دیگر درگیر می‌شود.

 

تاریخ تکرار می‌شود؛ درگیری مدافعان ملی‌پوش در حضور مربیان کروات

این خاطره به این دلیل یادآوری می‎شود که در شرایط عادی دو مدافع تیم ملی برخورد فیزیکی ندارند، اما در جریان بازی‌های حساس تحت فشار مسابقات امکان بروز چنین حواشی وجود دارد. به ویژه که این تیم ملی شانس زیادی برای صعود به جام جهانی دارد. شجاع خلیل‌زاده و امید نورافکن از بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ هستند؛ بنابراین باید به آن‌ها گوشزد شود که در جریان بازی‌های حساس سرنوشت‌ساز تیم ملی را با مشکل روبرو نکنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *