تکلیف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش چه زمانی مشخص می‌شود؟

10:58 - 17 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۳۵۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تکلیف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنان نامشخص است.

- در حالی که بیش از یک ماه از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد اما هنوز وی تکلیف پست معاونت ورزش قهرمانی این وزارتخانه را مشخص نکرده است. در حال حاضر معاونان حقوقی و امور مجلس و همچنین بانوان وزارت ورزش مشخص شده‌اند ؛ اما با وجود اینکه رفتن علی‌نژاد که در دوره حضور سلطانی‌فر، عهده‌دار پست معانوت ورزش قهرمانی بود از وزارت ورزش قطعی شده اما با توجه به اینکه هنوز سجادی جانشین وی را مشخص نکرده علی‌نژاد همچنان به فعالیت خود در وزارت ورزش ادامه می‌دهد.

اسامی مختلفی برای معانوت ورزش قهرمانی وزارت ورزش مطرح شده است؛ با این حال تاکنون هیچ کدام از آنها به عنوان گزینه نهایی این سمت معرفی نشده‌ است. با توجه به اینکه تا یک سال آینده رویدادهای ورزشی زیادهمچون مسابقات داخل سالن آسیا و از همه مهمتر بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود لازم و ضروری است که هر چه زودتر تکلیف معاونت ورزش قهرمانی مشخص شود.

این بلاتکلیفی باعث شده فدراسیون‌های ورزشی هم با معضلات زیادی روبرو شوند. در حال حاضر انتخابات تعداد زیادی از فدراسیون‌ها برگزار نشده و این در حالیست که گفته می‌شود اساسنامه جدید فدراسیون‌ها هم با مشکلات زیادی روبرو است و به همین خاطر باید هر چه سریع‌تر این مشکلات حل شود و این مسئله در گرو تعیین تکلیف معاونت ورزش قهرمانی است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *