اسماعیلی: رئیس جمهور از نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید می‌کند

15:37 - 16 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۲۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر بیان داشت:با توجه به جایگاه نیروگاه هسته‌ای در این استان، رئیس جمهور امروز بعدظهر بازدید‌ی از نیروگاه هسته‌ای بوشهر خواهند داشت.
- غلامحسین اسماعیلی در حاشیه سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر بیان داشت: برنامه‌های صبح امروز رئیس جمهور به اطلاع مردم رسید. لذا رئیس جمهور بعدظهر هم دو سری برنامه خواهند داشت.
 
وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه نیروگاه هسته‌ای در این استان، رئیس جمهور امروز بعدظهر بازدید‌ی از نیروگاه هسته‌ای بوشهر خواهند داشت.
 
اسماعیلی تاکید کرد: پس از آن رئیس جمهور ملاقاتی را با نمایندگان اقشار مختلف اعم از روحانیت، خانواده شهدا‌،دانشجویان،دانش‌آموزان، اصحاب فرهنگ و رسانه و همچنین اصناف، کارآفرینان، صیادان و همچنین کشاورزان خواهند داشت. پس از این دیدارها رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان بوشهر شرکت خواهند کرد و مجموعه مصوبات سفر و تصمیماتی که برای توسعه استان بوشهر مد نظر رئیس‌جمهور و هیئت اعزامی خواهد بود انشاالله در آن جلسه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به برنامه سفر برخی از وزرای دولت به بوشهر اظهارداشت:  همزمان با برنامه‌های رئیس جمهور، وزرای محترمی که همراه با رئیس جمهور به این استان سفر کردند، در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا خواهند کرد، ما برای اغلب وزرا دو برنامه حضور در شهرستان‌ها را مد نظر قرار داده‌ایم لذا برخی وزرا امروز صبح در شهرستان حضور پیدا کردند و جمع دیگری هم در بعدظهر امروز در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر در خدمت مردم شهرستان خواهند بود و دیدار‌های مردمی با مردم و هم بازدید از پروژه‌ها و شرکت‌ها را در دستور خواهند داشت.
 

برچسب ها: بوشهر هئیت دولت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *