مشفقی: حضور مستمر سپاهان در لیگ دوومیدانی نوید روزهای خوبی می‌دهد/ سرما و مصدومیت برخی دوندگان روی رکوردها تأثیرگذار بود

14:47 - 16 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۲۲۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست تیم دوومیدانی سپاهان گفت: برگزاری لیگ به دلیل مشکلات کرونا زمان‌بندی خاصی نداشت تا ورزشکاران خودشان را بهتر آماده و مهیای لیگ کنند.

عزیز الله مشفقی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص کیفیت لیگ دوومیدانی اظهار داشت: مسابقات کیفیت نسبتا خوبی داشت و باتوجه به اینکه در هفته‌های پایانی لیگ قرار داشتیم دوندگان‌از لحاظ آمادگی و رکوردی به شرایط بالاتری رسیده بودند و توانستند در لیگ پایانی عملکرد بهتری نسبت به دو مرحله ابتدایی لیگ داشته باشند. هر چند به دلیل سردی هوا و همچنین مصدومیت جزئی برخی از ورزشکاران، رکورد‌ها در روز نخست مرحله سوم افت داشت، اما در روز دوم با اعتراضات ورزشکاران و مسئولان تیم‌ها، مسئولان فدراسیون زمان شروع مسابقات را جابجا کردند و همین عاملی شد تا رکورد‌ها نسبت به روز نخست بهتر شوند.

وی افزود: برگزاری لیگ به دلیل مشکلات کرونا زمان‌بندی خاصی نداشت تا ورزشکاران خودشان را بهتر آماده و مهیای لیگ کنند. امیدواریم در لیگ آینده زمان‌بندی مشخص و از پیش تعیین شده‌ای در پیش داشته باشیم تا بتوانیم لیگ پویاتری برگزار کنیم. البته این اتفاق هم تنها با ریشه کن شدن بیماری منحوس کرونا امکان‌پذیر است.

این کارشناس دوومیدانی خاطرنشان کرد: در بحث اجرایی، خوشبختانه مرحله سوم لیگ در یک ورزشگاه فوق استاندارد برگزار شد و به همین‌جهت نباید به هیچ وجه کیفیت خوب میزبانی را از یاد برد. از همه مسئولان که برای برگزاری خوب لیگ زحمت‌کشیدند تا یک میزبانی خوب در مشهد داشته باشیم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

مشفقی درباره حضور باشگاه سپاهان در لیگ دوومیدانی گفت: خداراشکر باشگاه سپاهان در طول سه سال گذشته حضور مستمر و تاثیرگذاری در لیگ داشته است به طوری که با حضور خوب و حمایت‌های بی دریغ مسئولان باشگاه موفق شدیم در هر سه سال پیاپی روی سکو باشیم و این اتفاق هم به خودی خود باعث شور خاصی در بین ورزشکاران شده است. در این مدت پذیرای قهرمانان تراز اول ایران در سپاهان بوده‌ایم به نحوی که از ما رضایت کامل داشتند و این نشان دهنده توجه ویژه به بُعد قهرمانی و در کنار آن مباحث ساختار‌مند و همچنین احترام به شخصیت ورزشکاران دوومیدانی از سوی این باشگاه است. با فراهم کردن تدارکات لازم مانند هتل، البسه و ... برای ورزشکاران توانسته‌ایم هم به آن‌ها شخصیت بدهیم و هم نیاز‌های ورزشکاران را تامین کنیم. امیدواریم ورزشکاران طلایی پوش از حضور در تیم ما رضایت کامل داشته باشند و خاطرات خوشی در این ایام برای آن‌ها رقم خورده باشد.

سرپرست تیم دوومیدانی سپاهان در ادامه تصریح کرد: این را باید بگویم برای مسابقات داخلی برنامه‌ریزی ویژه‌ای در نظر داریم تا با قدرت بهتری به میدان مسابقات بیاییم. از ورزشکاران خودمان می‌خواهم از همین امروز تمرینات و زندگی حرفه‌ای خود را به نحوی برنامه ریزی کنند تا بتوانیم در مسابقات آینده موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم. به نظرم ورزشکارانی که خود را حرفه‌ای می‌دانند باید شخصیت و شیوه حرفه‌ای گری هم در ورزش داشته باشند تا باشگاه‌هایی هم که در رشته دوومیدانی تیمداری‌ می‌کنند تا نه تنها بتوانند به اهداف خود برسند بلکه حتی رغبت بیشتری برای ادامه‌ مسیر داشته‌باشند. حرفه‌ای گری در ورزش چیزی نیست جز تعهد دو سویه و در این میان هم ورزشکاران باید متعهدانه تمام تلاش خود را انجام دهند تا تیم به موفقیت برسد.

مشفقی در پایان گفت: جا دارد از کلیه کسانی که برای اعتلا و سربلندی باشگاه سپاهان تلاش کردند آرزوی موفقیت روز‌افزون داشته باشم و امیدواریم در مسابقات پیش رو به نحو احسن بتوانیم پاسخگوی محبت‌های ساکت و همچنین هیئت مدیره محترم‌ باشیم. با بضاعت بیش از ۵۰ درصدی ورزشکاران اعضای بومی استان اصفهان در لیگ شرکت کردیم و خداراشکر در پایان‌هم به مقام‌سومی رسیدیم که این نوید بخش روز‌های بهتری برای دوومیدانی خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *