کاهش ۹۰ درصدی تجمعات کارگری با تشکیل قرارگاه جهش تولید در تاکستان/ بازدید از ۷۰ واحد تولیدی از سال گذشته تاکنون

9:47 - 15 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۹۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان اینکه در سال گذشته قرارگاه جهش تولید، پشتیبانی‌ها ومانع زدایی‌ها تشکیل شد گفت: با اقدامات صورت گرفته در این قرارگاه شاهد کاهش تجمعات کارگری به میزان ۹۰ درصد بوده ایم.
حسین رجبی در گفتگو با میزان از کاهش تجمعات کارگری به میزان ۹۰درصد با تشکیل قرارگاه جهش تولید، پشتیبانی‌ها ومانع زدایی‌ها در دادستانی تاکستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال گذشته ۷۰ بازدید میدانی از شرکت ها و واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل با هدف حمایت از تولید صورت گرفته است.
 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان اینکه با این اقدام از بیکاری ۵ هزار کارگر جلوگیری بعمل آمده است گفت: این امر در کاهش آسیب پذیری و گسیختگی بنیان خانواده ها، کاهش تنش درزندگی اجتماعی که از بزرگترین مشکلات قشر کارگر بوده نقش سازنده داشته است.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده از ابتدای سال گذشته شاهد کاهش ۵۱ درصدی جرایم خشن در سطح شهرستان تاکستان و همچنین شاهد کاهش ۲۰ درصدی محکومیت‌های کیفری و ورودی به زندان‌ها بوده ایم گفت: در سال جاری نیز با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش ۳۶ جرایم خشن و همچنین کاهش ۲۹ درصدی جمعیت کیفری ورودی به زندان نسبت به بازه زمانی سال گذشته بوده ایم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *