جهانبخش: بازی ملی متفاوت‌تر از باشگاهی است/ به دلیل زمان کوتاه برای آماده‌سازی، شرایط سخت است

21:22 - 14 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۹۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم ملی فوتبال می‌گوید به دلیل زمان کوتاهی که برای آماده سازی داشتیم، شرایط کمی سخت است؛ اما بازیکنی که در شرایط حرفه ای و بین‌المللی است، باید خودش را تطبیق دهد.

- بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال در کنفرانس خبری پیش از بازی ایران و امارات گفت: به عنوان بازیکن تیم ملی این شرایط برای بازیکنان وجود دارد که در کشورها و قاره‌های مختلف بازی کنند. قطعا بازی کردن برای تیم ملی فوتبال ارزشمند است. این اتفاق چه به لحاظ ذهنی و چه بدنی شانس بزرگی است و بازیکنان باید آماده باشند.

وی ادامه داد: بازی کردن در آخر هفته، ریکاوری کوتاه و اضافه شدن به تیم ملی در شرایط بازیکنان تأثيرگذار خواهد بود. حدود ٧ یا ٨ سال است که این شرایط را دارم و از محیطی به محیط جدید منتقل می شوم. اکثر بازیکنان تیم ملی هم این شرایط را دارند. از طرفی زمانی که در اردوی تیم ملی حاضر می شویم، هم تیمی ها و البته کشوری که بازیکنان در اردو هستند را می بینیم و شرایط خاصی که در تیم ملی وجود دارد، باعث می شود خیلی زود ریکاوری کرده و برای بازی هایی که پیش رو داریم، آماده شویم.

جهانبخش ادامه داد: بازی ملی همیشه متفاوت تر از باشگاهی است. به دلیل زمان کوتاهی که برای آماده سازی داریم، شرایط کمی سخت است. اما بازیکنی که درشرایط حرفه ای و بین المللی است، باید خودش را تطبیق دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *