رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیدوار: برای رسیدن به تیم ایده‌آل هنوز باید تلاش کنیم/ شهر خودرو برای شروع حریف سختی است

9:45 - 16 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۸۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم گفت: هنوز با تیم ایده‌آل مورد نظرمان خیلی فاصله داریم، اما با انگیزه‌ای که در تیم می‌بینم به این مهم می‌رسیم.

حمیدرضا امیدوار در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک قبل از شروع مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اردوی خوبی برگزار کردیم و با بازی‌های تدارکاتی تیم به شرایط خوبی رسیده است. از امروز (چهارشنبه) تمرینات را در اراک از سر می‌گیریم و منتظر شروع مسابقات لیگ برتر هستیم.

وی با اشاره به این که تیم نسبت به فصل قبل تغییراتی داشته تصریح کرد: چند بازیکن از ما جدا شدند. پاکدل، حسینی و توکلی از بهترین‌های تیم ما بودند و قطعا جدایی این نفرات تاثیرگذار باعث تغییرات گسترده در تیم می‌شود. با این حال سعی کردیم تیم را به بهترین شکل آماده کنیم. البته با آنچه مد نظرمان بود هنوز فاصله داریم، ولی امیدوارم با تلاش کادر فنی و انگیزه‌ای که در بازیکنان وجود دارد به مرور بهتر شویم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در مورد قرعه کشی مسابقات لیگ برتر گفت:قرعه کشی مسابقات خیلی مهم نیست چرا که بالاخره باید با همه این تیم‌ها بازی کنیم. البته این که هفته اول با چه تیمی بازی داریم و در ادامه در چه شرایطی مقابل کدام تیم‌ها به میدان می‌رویم از اهمیت برخوردار است، ولی نمی‌توان خیلی به قرعه کشی لیگ ایراد گرفت چرا که با توجه به تعدد تیم‌ها در برخی استان‌ها بهتر از این هم نمی‌شود قرعه کشی کرد. در مجموع شرایط خوب است و خیلی فرقی ندارد با کدام تیم در هفته اول بازی کنیم. در کل از شرایط راضی هستیم و امیدوارم رقابت‌های خوبی پیش روی تیم ما باشد.

وی با اشاره به این که در اولین بازی به مصاف تیم شهر خودرو می‌روند تاکید کرد:بازی اول ما با تیم شهر خودرو است. امیدواریم هر چه زودتر زمان بازی‌ها را اعلام کنند تا برای این بازی برنامه ریزی کنیم. در ادامه دو بازی خانگی داریم که هر دو سخت است. پدیده برای شروع حریف سرسختی است و می‌دانم برای ساختن تیمی خوب تلاش کردند. بازی اول قابل پیش بینی نیست و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و همه حریفان با توجه به اهدافی که داریم برای ما سخت هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *