رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایجاد کارگاه تولیدی در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد و اشتغال ۷۰ نفر معتادین بهبود یافته در تاکستان

13:28 - 14 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۸۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ایجاد کارگاه تولیدی در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد و اشتغال ۷۰ نفر معتادین بهبود یافته در این شهرستان خبرداد.
- حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از ایجاد کارگاه تولیدی در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد واشتغال ۷۰ نفر معتادین بهبود یافته خبر داد و گفت: دادستانی با هدف کاهش جرایم به خصوص سرقت، جرایم خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی دیگری که مرتبط به اعتیاد هستند در نشستی که با حضور مدیران کمپ‌های ترک اعتیاد برگزار شد مقرر کرد در کنار کمپ‌ها، کارگاه‌های تولیدی جهت اشتغال و بازآفرینی معتادان راه اندازی شود.

این مقام قضایی تاکستان افزود: خوشبختانه با پیگیری و همکاری سازمان‌های متولی و کمپ‌های ترک اعتیاد در این کارگاه‌های تولیدی ۷۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

رجبی تصریح کرد: یکی از معضلات مهم که افراد را در ابتدا گرفتار اعتیاد می‌کند بیکاری است که در ادامه این روند و روی آوردن فرد فاقد شغل به مواد مخدر شاهد افزایش ارتکاب آمار جرائم از سوی این طیف از جامعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دادستانی شهرستان تاکستان با راه اندازی قرارگاه جهش تولید و اجرای طرح‌های مرتبط با اشتغال در این شهرستان تلاش می‌کند تا آمار بیکاری در شهرستان را کاهش دهد گفت: در مرحله بعد نیز با راه اندازی کارگاه‌های تولیدی مستقر در کمپ‌های ترک اعتیاد سعی دارد تا به اشتغال معتادین بهبود یافته کمک و از ارتکاب جرائم ناشی از اعتیاد جلوگیری کند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *