رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسماعیلی یک گام تا پیوستن به العربی/ فرشید جایگزین محمدی می‌شود؟

9:07 - 14 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۶۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال استقلال به توافقات اولیه با تیم فوتبال العربی قطر دست یافته است و احتمال دارد به زودی رسماً به این تیم بپیوندد.

- فرشید اسماعیلی که به دلیل اختلاف با احمد مددی قراردادش با تیم فوتبال استقلال تمدید نشد، همچنان مورد نظر فرهاد مجیدی بود به طوری که بعد از انتخاب آجورلو نام این بازیکن بار دیگر در لیست بازیکنان مورد نظر سرمربی اّبی‌پوشان قرار گرفت.

طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور اسماعیلی در کشورهای حاشیه خلیج فارس برای پیوستن به یکی از تیم‌های عربی به گوش می‌رسید؛ در همین اثنا بود که بعد از مصدومیت مهرداد محمدی نام او از لیست باشگاه العربی خارج شد و گفته می‌شود مدیران این باشگاه برای جذب اسماعیلی ابراز تمایل کرده‌اند.

گفته می‌شود طرفین برای امضای قرارداد به توافق نهایی دست یافته‌اند و این بازیکن به زودی به عنوان بازیکن جدید این تیم قطری معرفی می‌شود تا پرونده بازگشت او به استقلال رسماً بسته شود. البته باید منتظر ماند و دید در ساعات آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا مسئولان استقلال همچنان برای بازگشت اسماعیلی اصرار خواهند داشت یا خیر.

البته رسانه‌های قطری گزارش داده‌اند که باشگاه العربی قطر به دنبال جذب سیف الحشان وینگر باشگاه القادسیه کویت بوده است، اما با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ کویت در نهایت تصمیم به عقد قرارداد با فرشید اسماعیلی گرفتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *