کوثری: امنیت عاریه‌ای بسترساز ناامنی است

10:00 - 13 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۴۶۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امنیت عاریه‌ای بسترساز ناامنی است، گفت: بیگانگان به بهانه امنیت، برای برخی همسایگان ما ناامنی آورده‌اند و زمانی هم که ناامنی باشد، پیشرفت و تعالی محقق نخواهد شد.
اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح گفت: بیانات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است.

نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس با بیان اینکه امنیت امروز حاکم بر کشور امنیت پایدار و بومی است، تصریح کرد: استمرار امنیت پایدار کشور، مأموریت مهم و اصلی نیرو‌های مسلح بوده و در این راستا از محصولات دفاعی کاملاً ایرانی برخوردار هستند.

کوثری تأکید کرد: بیگانگان به بهانه امنیت، برای برخی همسایگان ما ناامنی آورده‌اند و زمانی هم که نا امنی باشد، پیشرفت و تعالی محقق نخواهد شد.

امنیت عاریه‌ای، بسترساز نا امنی است
نماینده مردم «تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس» در مجلس اظهار داشت: امنیت عاریه‌ای، بسترساز ناامنی است و هر جا که بیگانگان حضور دارند امنیت در آن کشور‌ها برقرار نیست.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *