سوریان: بچه‌ها و کادرفنی مزد زحمات شبانه‌روزی خود را گرفتند/ پیروزی یزدانی و زارع در آینده‌شان تأثیر زیادی دارد

8:45 - 13 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۳۵۱
نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: مدال طلای حسن یزدانی که با غلبه بر حریف آمریکایی به دست آمد بسیار خوشحال کننده بود.

حمید سوریان در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با رقابت‌های کشتی‌آزاد قهرمانی جهان اظهار داشت: خوشبختانه ملی‌پوشان و کادرفنی مزد زحمت‌های شبانه‌روزی خود را در این دوره از رقابت‌ها گرفتند و خوشحالم که نتایج به دست آمده موجب شادمانی مردم کشورمان شده است. ملی‌پوشان با چشمانی باز و آمادگی مطلوب و با آگاهی از نحوه مبارزه رقبا به روی تشک می‌روند و خوشبختانه تا اینجا نتایج خوبی رقم خورده است.

وی ادامه داد: از نزدیک شاهد تلاش‌های کادرفنی بودم و می‌دانم که روی تک‌تک کشتی‌ها و نحوه مبارزه حریفان کار شده است و مشخص است که کشتی‌گیران برای مبارزه با هر حریفی برنامه خاصی دارند و با نسخه‌ای که از قبل به دست آن‌ها داده شده است مقابل حریفان سرشاخ می‌شوند. امیدوارم با کشتی‌های خوبی که می‌گیرند دل مردم را شاد کنند.

نایب رییس فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: مدال طلای حسن یزدانی که با غلبه بر حریف آمریکایی به دست آمد بسیار خوشحال کننده بود. این پیروزی بسیار مهم بود و روی مبارزاتی که این دو کشتی‌گیر در آینده خواهند داشت تاثیر زیادی دارد. مدال طلای زارع که دومین طلای تاریخ سنگین وزن کشتی‌آزاد کشورمان بود هم بسیار شادی بخش بود. وی در اوج جوانی کشتی‌های خوبی گرفت و نمایش مطلوبی از خودش به نمایش گذاشت و نشان داد که پتانسیل کسب عناوین بیشتر در رقابت‌های جهانی و المپیک را دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *