صبرکن: هنرمندان تئاتر تحت فشار اقتصادی هستند

8:00 - 12 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۳۲۰۱
بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: امسال پیشنهادات متفاوتی برای بازی داشتم، اما به واسطه ادامه شیوع بیماری کرونا هیچکدام از آن‌ها را قبول نکردم تا همچنان آخرین حضور همان بازی در سریال «دخترم نرگس» باشد.

مهوش صبرکن در گفت‌‍وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: امسال پیشنهادات متفاوتی برای بازی داشتم، اما به واسطه ادامه شیوع بیماری کرونا هیچکدام از آن‌ها را قبول نکردم تا همچنان آخرین حضورم همان بازی در سریال «دخترم نرگس» باشد.

صبرکن درباره وضعیت کنونی سینما بعد از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: واقعیت نباید رویاپردازی کرد، وضعیت سینما و تئاتر به هیچ وجه خوب نیست، از دور و نزدیک می‌شنوم که هنرمندان تئاتر به واقع تحت فشار اقتصادی و مالی هستند. تنها امیدوارم که زندگی این عزیزان کمی بهتر شود تا بتوانند راحت‌تر به امرار معاش بپردازند، طبیعتا من هم امیدوارم که وضعیت کرونا کاهش یافته و سینما رونق پیدا کند، اما در حال حاضر نیازمند آن هستیم که برنامه ریزی داشته باشیم که اگر باز هم کرونا ادامه داشت باید چه کاری انجام دهیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به بازگشایی سینما‌ها اظهار کرد: خوشبختانه به تازگی سینما‌ها بازگشایی شدند، این بازگشایی خودش به نوعی نقطه امیدی برای سینما است، با وضعیت فعلی این بازگشایی می‌تواند برای آینده سینما و شروع فعالیت در سال آینده امیدبخش است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *