اقدام دستگاه قضایی کردستان برای احیای دو واحد تولیدی/ اشتغال ۵۰۰ نفر در صورت احیای کارخانه ماشین سازی آگرین

11:34 - 11 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۹۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از تلاش برای احیای دو واحد تولیدی در این استان خبر داد.

محمد جباری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به بازدید از قسمت‌های مختلف مجتمع ماشین سازی آگرین و شرکت ورق گالوانیزه کردستان، گفت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و از تعطیلی واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌نماید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان افزود: در خصوص مجتمع ماشین سازی آگرین به شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان تاکید شده تا سریعا نسبت به بررسی و رفع موانع تولید اقدام نماید و نتیجه را در کمترین زمان ممکن به ستاد اقتصاد مقاومتی استان گزارش نماید.

جباری ادامه داد: هم اکنون ۵۰ نفر در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال در این مجتمع به بیش از ۵۰۰ نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشور‌های همسایه را نیز خواهد داشت.

وی افزود: در خصوص شرکت ورق گالوانیزه کردستان نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دستور داده شد تا مجوز تخصیص خرید کالا از طریق بورس را تا زمان تعیین تکلیف شرکای این شرکت تولیدی لغو گردد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

جباری در پایان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان کردستان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت از تولید در استان بکار خواهد گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *