بازدید مسئولین قضایی بافت کرمان از شهرک صنعتی

11:19 - 11 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۹۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب بافت کرمان به همراه فرماندار این شهرستان در راستای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی بازدید کردند.
- سجاد علیدادی سلیمانی، رئیس دادگستری و دهقانی،دادستان عمومی و انقلاب بافت کرمان به همراه فرماندار این شهرستان در راستای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی بازدید کردند.

رئیس دادگستری شهرستان بافت کرمان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مقامات شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی قرار گرفتند، اظهار کرد: این بازدید در راستای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" و به منظور رفع مشکلات و موانع پیش روی تولید و صنعت صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع تولید و اشتغال، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان بافت به صورت مستمر جلسات متعددی با صنعتگران، کارآفرینان، تجار و بازرگانان که مشکلات و موانعی دارند، برگزار و تصمیمات خوبی برای حل مشکلات و موانع آن‌ها اتخاذ می‌کند.

سلیمانی، بیان کرد: اگر مسئول یا مدیری که به مصوبات این ستاد بی اعتنایی کند، دستگاه قضایی شهرستان وفق مقررات و بدون مماشات با آنان برخورد جدی و قاطعی خواهند کرد.

درادامه دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت نیز اظهار داشت: دستگاه قضایی این شهرستان با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بحث رونق و جهش تولید و تاکید معظم له بر رفع موانع تولید و اشتغال، اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ای، واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه خواهد بود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *