رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس دادگستری شیروان در خراسان شمالی از مجتمع‌های شورای حل اختلاف

11:32 - 11 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۹۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان شیروان در خراسان شمالی ضمن بازدید از شورا‌های حل اختلاف اسفراین و روستای دوین از نزدیک در جریان روند انجام امور به ویژه اقدامات اصلاحی انجام شده قرار گرفت و در ادامه در گفت‌وگو با اعضاء و کارکنان این مجموعه‌ها مسائل و مشکلات مربوطه را مورد بررسی قرار داد.
- میلانلویی،رئیس دادگستری شهرستان شیروان در خراسان شمالی ضمن بازدید از شورا‌های حل اختلاف اسفراین و روستای دوین از نزدیک در جریان روند انجام امور به ویژه اقدامات اصلاحی انجام شده قرار گرفت و در ادامه در گفتگو با اعضاء و کارکنان این مجموعه‌ها مسائل و مشکلات مربوطه را مورد بررسی قرار داد.

میلانلویی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضاء و کارکنان خدوم شورا‌های حل اختلاف به اهمیت صلح و سازش و اصلاح ذات البین اشاره و مهمترین آثار و ارزش معنوی مترتب بر آن را تبیین کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به کمبود‌ها و رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های کارکنان شورا از پیگیری مطالبات خبر داد و در ادامه حسب مورد به سؤالات طرح شده پاسخ داد.

میلانلویی، تکریم مراجعین و حفظ کرامت ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داد و از این شاخص بعنوان یکی از مهمترین ملاک‌های ارزیابی و سنجش عملکرد یاد کرد.

وی تصریح کرد:رسیدگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخگویی و جلوگیری از اطاله دادرسی می‌تواند در تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت شهروندان نقش آفرینی کند.

گفتگو با تعدادی از مراجعین و صدور دستور پیگیری موارد مطروحه، از دیگر برنامه‌های میلانلویی در جریان این بازدید به شمار می‌رفت.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *