رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید دادستان اسفراین در خراسان شمالی از محل پارکینگ خودرو‌های این شهرستان

9:56 - 11 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۸۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب اسفراین در خراسان شمالی از تقویت نظارت‌های میدانی و و تداوم و پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت پارکینگ‌های خودرویی در شهرستان اسفراین خبر داد.
- نادرنژاد، دادستان عمومی و انقلاب اسفراین در خراسان شمالی از تقویت نظارت‌های میدانی و و تداوم و پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات و ساماندهی وضعیت پارکینگ‌های خودرویی در شهرستان اسفراین خبر داد.

نادرنژاد، با اشاره به اینکه موضوع ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها یکی از مسائلی است که به اعتبار ارتباط آن با حفظ حقوق شهروندی از اهمیت اساسی برخوردار است تصریح کرد: بدون تردید تداوم نظارت‌ها و پیگیری‌های لازم در راستای رفع مشکلات پارکینگ‌ها که پیش از این عمده موارد آن احصاء و به متصدیان مربوط و دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ گردید می‌تواند در ساماندهی و مدیریت شرایط فعلی کمک کند.

وی ضمن تبیین شرح وظایف و مأموریت‌های پلیس راهور و دیگر ابعاد و ارکان مرتبط در این حوزه تأمین زمینه‌های برقراری امنیت مناسب در پارکینگ‌ها، تطبیق داده‌های آماری با واقعیت ها، بروز رسانی اطلاعات و اعمال نظارت‌های مستمر بر فرایند‌ها و سازوکار‌ها از جمله بر نحوه نگهداری خودرو‌ها و اعمال مراقبت‌های لازم بر میزان رعایت اصول و موازین مربوط به امانت داری را از جمله شاخص‌های مهم در این حوزه عنوان کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *