معمایی: علیه شهرخودرو جوسازی می‌کنند/ می‌ترسند مدارک مالی را تحویل دهند، دستشان رو شود

8:45 - 11 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۷۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو نسبت به برخی انتقاد‌ات به شرایط مالی این باشگاه واکنش نشان داد.

مسعود معمایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد بدهی‌های باشگاه شهرخودرو و نارضایتی بازیکنان از شرایط مالی این باشگاه اظهار داشت: ما با بازیکنان در مقطعی مذاکره و به توافق رسیدیم پس از آن هم قرارداد‌ها را بستیم؛ هیچ مشکلی هم وجود ندارد؛ اصلاً با بازیکنان مشکل مالی نداریم. قرارداد‌های فصل قبل را به ۸۰ درصد رساندیم که فکر نمی‌کنم تیمی مثل ما پرداخت کرده باشد و برای فصل جدید هم به تعهداتمان پایبندیم. قرار است قبل از شروع بازی‌ها ۱۰ درصد به بازیکنان پرداخت کنیم و پس از سه بازی اول ۱۰ درصد دوم را بپردازیم.

وی با اشاره به این که اسناد مالی نیم فصل دوم فصل قبل را در اختیار ندارند تاکید کرد: یکسری از بدهی‌ها به زمانی مربوط می‌شود که ما تیم را در اختیار نداشتیم. مثل بدهی به هتل مشهد و آستان قدس رضوی و بدهی‌هایی از این دست. با این طلبکاران هم صحبت کردیم و آن‌ها واقف هستند ما اسناد مالی را نداریم و مشکلی از این بابت ندارند. متاسفانه دیگران علیه تیم ما جو سازی می‌کنند؛ من مطمئن هستم تیم خوبی بستیم. کارها خوب پیش می‌رود و آن‌ها می‌خواهند کارشکنی کنند.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در مورد بدهی این باشگاه به طلبکاران خارجی تصریح کرد: پیگیر همه این مراحل هستیم و جای نگرانی نیست. ما تیم خوبی بستیم و نفرات خوبی را به تیم اضافه کردیم؛ در نتیجه برخی‌ها نگران خوب بودن این تیم هستند. اجازه دهید بازی‌ها شروع شود و قدرت تیم ما را ببینید. این شایعات منفی هم در مورد تیم ما طبیعی است چرا که برخی نمی‌خواهند ما موفق باشیم. با این حال تلاش کردیم با کار مستمر به نتیجه برسیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از اعتبار تیممان دفاع کنیم.

معمایی در مورد بدهی به شهرداری مشهد گفت: ما به شهرداری بدهی نداریم. در اصل شهرداری آن مبلغ را حبه کرده است. شهرداری نمی‌تواند پول قرض دهد بلکه ۱۰ میلیارد به تیم کمک کرده است. متاسفانه آن‌ها که پول را گرفتند آن را در جایی که باید خرج نکرده و بدهی‌های تیم را باقی گذاشتند. پول زیادی گرفتند و مدارک را به همین دلیل به ما نمی‌دهند، چون می‌ترسند مدارک را تحویل دهند و همه بفهمند که چه کار کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها علاوه بر ۱۰ میلیاردی که از شهرداری گرفتند ۱۳ بازیکن هم فروختند، اما آمار هیچکدام از این کار‌ها را به ما نمی‌دهند و مدام تاکید می‌کنند تیم بدهی دارد. شما به ما بگویید پولی که در این مدت گرفتید چه کار کردید؟ تا اسناد نباشد ما نمی‌توانیم کاری کنیم. به آن‌ها گفته‌ام شما می‌ترسید اسناد را در اختیار باشگاه قرار دهید. از این رو همه چیز را به فدراسیون و سازمان لیگ گفتیم و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در جریان ریز این مسائل قرار دارد. حتی در جلسه شورای تأمین استان خراسان این موضوع را کامل توضیح دادم تا در جریان قرار بگیرند. از این رو ما مشکل مالی نداریم و چیز‌هایی که مطرح می‌کنند فقط جوسازی علیه شهرخودرو است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *