سرقت با استفاده از گاز اشک آور

15:02 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۷۷۰
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیری که با همکاری همدستش و با استفاده از گاز اشک آور از مال باختگان سرقت می‌کرد، خبر داد.
- علی کنجوریان معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: شهریور ماه امسال مرد جوانی به اتهام سرقت و استفاده از گاز اشک آور به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: گزارش اولیه نشان از این داشت که متهمان توسط ماموران کلانتری ۱۱۶ هنگام موبایل قاپی مشاهده شده اند و هنگام فرار به سمت ماموران حمله ور و از گاز اشک آور استفاده کرده اند که یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر از محل می‌گریزد.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران، افزود: متهم مدعی بود تلفن همراه مکشوفه سرقتی نبوده بلکه مال باخته به قصد دوستی با وی این گوشی را در اختیار او قرار داده است.
 
بیشتر بخوانید:

کنجوریان با بیان اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر و تحت تعقیب کیفری است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان همدست وی را شناسایی و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به ۴۰ فقره موبایل قاپی از شهروندان معترف و اظهار کرد در صورتی که با مقاومت شهروندان مواجه می‌شدیم با استفاده از گاز اشک آور، تلفن همراه مال باختگان را زورگیری می‌کردیم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۳ تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق متواری کماکان ادامه دارد.
 

برچسب ها: سرقت پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *