رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتصابات جدید در وزارت نفت

14:00 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۷۴۱
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
وزیر نفت در احکامی محمدجواد باوند را به‌عنوان «دستیار وزیر در امور فروش نفت، میعانات گازی و فرآورده‌ها و نظارت بر شرکت نیکو» و علیرضا ضیغمی را به‌عنوان «مشاور وزیر در امور محوله از جمله نظارت بر فروش اموال و دارایی‌های بابک زنجانی» منصوب کرد.

- طبق اعلام شانا، جواد اوجی در احکامی محمدجواد باوند را به‌عنوان «دستیار وزیر در امور فروش نفت، میعانات گازی و فرآورده‌ها و نظارت بر شرکت نیکو» و علیرضا ضیغمی را به‌عنوان «مشاور وزیر در امور محوله از جمله نظارت بر فروش اموال و دارایی‌های بابک زنجانی» منصوب کرد.

در این احکام آمده است:

محمد جواد باوند

با عنایت به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت «دستیار وزیر در امور فروش نفت و میعانات گازی و فرآورده‌ها و همچنین نظارت بر شرکت نیکو» منصوب می‌شوید. ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی، انتظار می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها، اقدامات لازم و موثر در دستور کار قرار گیرد.

علیرضا ضیغمی

با عنایت به تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور محوله از جمله نظارت بر فروش اموال و دارایی‌های بابک زنجانی» منصوب می‌شوید. در همین راستا امید است با اتکال به الطاف خداوند منان موفق و مؤید باشید.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *