رضوانی برای انتخابات کاندیدا می‌شود؟/ رایزنی با فتاحیان و سمیع زاده برای ریاست فدراسیون شنا

12:55 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۷۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
این احتمال وجود دارد که محسن رضوانی برای انتخابات فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ثبت‌نام نکند.

- با توجه به اتمام دوره ۴ ساله ریاست محسن رضوانی در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ثبت‌نام از کاندیدا‌های این فدراسیون از هفته گذشته آغاز شد. بر همین اساس شنیده شده این احتمال وجود دارد که محسن رضوانی پس از دریافت پیشنهاد تصدی مسئولیتی جدید در حوزه وزارتی، در این دوره کاندیدای فدراسیون شنا نشود؛ این در حالیست که با توجه به عملکرد موفق رضوانی در ۴ سال گذشته وی در صورت کاندیداتوری در انتخابات این فدراسیون بیشترین شانس را برای کسب اکثریت آرا دارد.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد و رضوانی برای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ثبت‌نام نکند، گزینه‌هایی چون محسن سمیع‌زاده و فرید فتاحیان شانس زیادی برای ریاست این فدراسیون خواهند داشت. تا این لحظه شنیده‌ها حاکی از ثبت‌نام هر دو یا حداقل یکی از این دو نفر به عنوان کاندیدای قطعی انتخابات این فدراسیون است.

فتاحیان که در حال حاضر معاون امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک است در مقطعی دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بود و سال‌ها در کنفدراسیون شنای آسیا هم فعالیت کرده است. محسن سمیع زاده نیز دبیر اسبق فدراسیون شنا و مدیر فنی فعلی تیم ملی شنا است.

باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا رضوانی ۴ سال دیگر رئیس این فدراسیون می‌شود یا اینکه جای خود را به فرد دیگری می‌دهد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *