دستوراتی کارگشا برای حل مشکلات مردم در مرکز اجراییات راهور گیلان

11:58 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۶۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در پی وصول گزارش‌های مردمی، دادستان نظامی گیلان از مرکز اجراییات پلیس راهور استان سرزده بازدید کرد و دستوراتی کارگشا برای حل مشکلات مردم صورت گرفت.
- در پی وصول گزارش‌های مردمی، حسین اسماعیل‌زاده دادستان نظامی گیلان از مرکز اجراییات پلیس راهور استان سرزده بازدید کرد و با حضور در بین مردم، از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

این مقام قضایی سپس در کمیته تخصصی کارشناسان راهور استان که با حضور قاضی ناظر بر اجراییات، رئیس پلیس راهور و معاونان وی تشکیل شد، ضمن بازگو کردن مشکلات مردم در مرکز مذکور گفت: سرگردانی مراجعان و شلوغی این مرکز در شأن مردم نیست به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا که تجمع موجب افزایش شیوع بیماری در جامعه می‌شود.

دادستان نظامی گیلان در ادمه برای حل مشکلات مردم دستوراتی صادر کرد تا پلیس راهور استان ساز و کار مناسبی را جهت توقیف خودرو‌های دارای جرایم معوقه اتخاذ کند.

وی همچنین خواستار راه‌اندازی مراکز اجراییات پلیس راهور در تمامی شهرستان‌های استان جهت جلوگیری از مراجعه بی‌مورد مردم به مرکز استان شد.

همچنین مقرر شد تا صاحبان خودرو پس از انجام مراحل تعویض پلاک، جهت تعیین تکلیف جرایم معوقه خلافی خودروی خود به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

برچسب ها: خودرو گیلان راهور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *