عاشوری: انتظارات از خیبر کمی بالا رفته است/ با یکدلی و صبر نتیجه می‌گیریم

13:14 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۶۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال خیبرخرم آباد گفت: با توجه به نتایج تدارکاتی پیش فصل، انتظارات کمی بالا رفته که این موضوع می‌تواند خوب یا بد باشد.

محسن عاشوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص جذب بازیکنان مدنظر خود در تیم فوتبال خیبرخرم آباد اظهار داشت: بازیکنان مورد نظر خودمان را با توجه به شرایط باشگاه و ملاحظات دیگری که در نظر گرفتیم، جذب کردیم. به نظرم تیم مناسبی جذب کردیم و وقت مناسب برای تمرینات پیش فصل داشتیم.

*در پست‌های کلیدی بازیکن لیگ برتری جذب کردیم

وی افزود: خیلی از پست‌ها که پست حساس و کلیدی بود مجبور بودیم کمی بیشتر تحمل، تامل و صبر کنیم. اکثر بازیکنان مدنظرمان از لیگ برتر بودند که بیشتر آن‌ها جذب شدند. در جذب بازیکنان جدید، تا حدودی نظر کادرفنی و باشگاه تامین شد. حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم در همان روز‌های اول جذب شد.

*بعضی بازیکنان زمان بیشتری برای آماده‌سازی نیاز دارند

سرمربی تیم فوتبال خییر خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه بعضی بازیکنان مدنظرمان دیرتر به ما ملحق شدند، تقریبا ۲ تا ۳ هفته مانده به مسابقات برای آماده‌سازی زمان نیازند دارند. این دسته از بازیکنان از نظر بدنی و هماهنگی باید بیشتر کار کنند.

*نتایج بازی‌های تدارکاتی انتظارات از خیبر را بالا برد

عاشوری در پاسخ به اینکه آیا انتظارات بابت نتایج آتی خیبرخرم آباد بالا رفته، تصریح کرد: خوشبختانه تمرینات و بازی تدارکاتی خوبی انجام دادیم. با توجه به نتایج تدارکاتی پیش فصل، انتظارات کمی بالا رفته. این موضوع می‌تواند خوب یا بد باشد. خوب از این نظر که بالاخره بچه‌ها حتی در بازی تدارکاتی روحیه جنگندنی دارند و خوب مبارزه می‌کنند. خوشبختانه در هیچ از دیدار‌های تدارکاتی شکست نخوردیم، اما این دلیل بر آن نیست که نقاط ضعفی نداشتیم و نداریم. نقاط ضعف خودمان را شناختیم و روی آن‌ها کار می‌کنیم که در طول فصل به مشکلی نخوریم.

*صبر نباشد تیم به حاشیه می‌رود

وی افزود: از این جهت بالا رفتن انتظارات بد است که فوتبال غیرقابل پیش بینی است. ممکن است با تمام تلاش و برنامه‌ریزی که کردیم، نتیجه مورد نظرمان را نگیریم. یا نتیجه‌ای که مورد نظر هوادارن، باشگاه و خودمان هست حاصل نشود که با صبر و تحملی و یکدلی باید کار را پیش ببریم. وگرنه تیم وارد حاشیه می‌شود و ضربه می‌خورد. البته با تجربه و هماهنگی خوبی که باشگاه داریم همه مسائل را مدنظر داریم. از لحاظ فنی و حواشی همه مسائل را تحت نظر داریم تا تیم خوب و پرصلابتی راهی مسابقات کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *