بررسی میدانی مشکلات هفت واحد تولیدی شرق استان گلستان

16:00 - 09 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۵۰۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: در ادامه تلاش‌ها برای برداشتن موانع از سر راه تولید در استان از هفت واحد تولیدی در رامیان و خان ببین بازدید به عمل آمد.

- با حضور اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان مشکلات واحد‌های تولیدی رامیان و خان ببین بررسی شد.

حیدر آسیابی گفت: در ادامه تلاش‌ها برای برداشتن موانع از سر راه تولید در استان گلستان از هفت واحد تولیدی در رامیان و خان ببین بازدید بعمل آمد.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: پس از بازدید از این واحد‌ها در نشست با تولیدکنندگان مشکلات آنان شنیده شد که مسائل کارگری و بانکی و تامین مواد اولیه از جمله مشکلات طرح شده توسط تولیدکنندگان در این جلسه بود.

وی افزود: در این نشست مقرر شد رئیس دادگاه بخش خان ببین مشکلات کارگری را در جلسه‌ای با حضور رئیس اداره کار این شهرستان بررسی کنند همچنین در مورد مشکلات بانکی بعضی از واحد‌های تولیدی هم در سلسله نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با بانک‌ها، حل آن پیگیری می‌شود.

حیدر آسیابی ادامه داد: برای حل مشکل تامین مواد اولیه کارخانه‌های قند و خوراک دام شهرک صنعتی رامیان هم، به صورت ویژه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان ورود می‌کنیم تا در خط تولید این کارخانه‌ها وقفه‌ای ایجاد نشود.

رییس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از واحد تولیدی رب گوجه فرنگی دلند و واحد تولیدی - صنعتی دلندالکتریک از مالک این دو واحدتولیدی موفق استان گلستان برای ایجاد اشتغال پایدار تقدیر کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از کارگران شرکت دلند الکتریک را بانوان تشکیل می‌دهند که در نوع خود درخور توجه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *