رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر کشور: سد تنگه سرخ تا سال آینده آبگیری می‌شود

14:02 - 09 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۴۹۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور گفت: ساخت سد تنگه سرخ دچار وقتی نسبتاً طولانی شده بود که آقای رئیس‌جمهور امروز با حضور خود و گرفتن گزارش از مسئولین دستورات لازم را دادند و امیدواریم که با دستور ریاست محترم جمهور تا آخر سال آینده این سد بتواند آبگیری شود که برای رونق منطقه بسیار ارزشمند است.

- احمد وحیدی که به همراه رئیس جمهور و هیئت همراه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است، در تشریح برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر، اظهار داشت: امروز برنامه‌های متعددی در دستور کار ریاست جمهوری قرار داشت. ابتدا بازدید از سد تنگ سرخ بود که برای مردم منطقه بسیار اهمیت دارد و بخشی از آب شرب مردم را تامین می‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: ساخت این سد دچار وقتی نسبتاً طولانی شده بود که آقای رئیس‌جمهور امروز با حضور خود و گرفتن گزارش از مسئولین دستورات لازم را دادند و امیدواریم که با دستور ریاست محترم جمهور تا آخر سال آینده این سد بتواند آبگیری شود که برای رونق منطقه بسیار ارزشمند است.

وحیدی تصریح کرد: بعد از آن به میان عشایر منطقه گرگو رفتند و مدت نسبتا قابل توجهی صحبت کردند. مشکلات عشایر رئیس جمهور گزارش شد و تدابیری اندیشیده شد که به مشکلاتی که مردم عشایر دارند رسیدگی شود.

وزیر گور گفت: در بین راه هم با تعدادی از مردم که خواستار دیدار با رئیس جمهور بودند مواجه شدند. به رغم برنامه‌های پیش بینی نشده، رئیس جمهور در بین مردم حضور پیدا کردند و سخنان آن‌ها را شنیدند. مردم بسیار خوشحال بودند از اینکه رئیس‌جمهور را بین خودشان میدن به رغم اینکه برنامه‌های پیش‌بینی نشده بود، ولی این کار انجام شد و مسائل مختلف خود را مطرح کردند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *