رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سهرابیان: قایق‌ها در مرحله ترخیص و بارگیری هستند

0:01 - 10 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: از نکات مهم این دوره از مسابقات قهرمانی کشور معرفی جوانان با استعداد از شهر‌های مختلف بود که نشان دهنده تلاش مربیان در سراسر کشور است.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور کانوپولو و آب‌های آرام و همچنین سطح کیفی این رقابت‌ها اظهار داشت: خوشبختانه در این دو ماده مسابقات قهرمانی کشور را به اتمام رساندیم و قایقرانان برتر برای حضور در اردو‌های تیم ملی مشخص شدند. از نکات مهم این دوره معرفی جوانان با استعداد از شهر‌های مختلف بود که نشان می‌دهد مربیان فعال در استان‌های سراسر کشور در حال تلاش برای رشد قایقرانی در کشور هستند. قایقرانان خوب و باکیفیتی به خصوص در کانوی کانادایی رقابت کردند و شاهد درخشش چهره‌های جدیدی بودیم که نوید روزهی درخشانی را برای قایقرانی ایران می‌دهد.

وی افزود: نفرات خوبی از استان آذربایجان شرقی و استان گیلان پارو زدند و هرچند برخی استان‌ها روی سکو نرفتند، اما جوانانی که در ترکیب این تیم‌ها بود نشان می‌داد همه استان‌های شرکت کننده به دنبال رشد و پیشرفت هستند.

رییس فدراسیون قایقرانی در واکنش به این سوال بود که قرار بود اردوی تیم ملی آب‌های آرام بلافاصله پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور آغاز شود، گفت: متاسفانه تنها پیستی که می‌توان مسابقات روئیینگ را برگزار کرد، دریاچه مجموعه ورزشی آزادی است و به جز آن، پیست دیگری نداریم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم پس از برگزاری مسابقات روئینگ قهرمانی کشور که روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه برگزار خواهد شد، اردوی تیم ملی آب‌های آرام را شروع شود. طبق نتایج مسابقات قبلی  نفرات متخب تیم ملی مشخص هستند و قایقرانان دیگر بر اساس همین نتایج مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند. طبق تصمیم اولیه قرار بود نفرات اول تا سوم همین مسابقات قهرمانی کشور به نفرات باتجربه قبلی تیم ملی اضافه شوند، اما احتمال دارد با نظر کمیته فنی قایقرانانبیشتری هم به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وی با تاکید بر پیگیری برنامه‌ها و اردو‌های تیم ملی روئینگ باتوجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: چند روز پیش نامه‌ای دریافت کردیم که طبق آن قرار است مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند در اواخر فصل پاییز برگزار شود و بر حضور تیم روئینگ ایران در این مسابقات مهم تاکید شده است؛ بنابراین برنامه اصلی ما فعلا برگزاری اردو‌ها و تمریتات بخش روئینگ است تا بتوانیم در فرصت حدود ۲ ماهه که در اختیار داریم، اردو‌های باکیفیتی برگزار کنم و بهترین نتایج را در آسیا کسب کنیم.

سهرابیان در پایان در مورد وضعیت ترخیص قایق‌های مانده در گمرک گفت: خوشبختانه تمامی مراحل اداری و قانونی طی شده و کل عوارض و بدهی‌های فدراسیون به گمرک پرداخت شده است. در حال حاضر در مرحله ترخیص و بارگیری است، ولی تا روزی که قایق‌ها به دستمان نرسد هیچ اظهار نظر قطعی نمی‌کنم. تاکنون هفت خوان رستم را طی کرده‌ایم و نباید مشکلی بابت ترخیص باشد مگر آنکه خوان دیگری جلوی راهمان بگذارند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *