رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرمانده نهاجا: فداکاری و تلاش مضاعف ویژگی سربازان واقعی ولایت است

13:25 - 08 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۳۱۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما سرباز ولایت هستیم و ویژگی سربازان واقعی ولایت نیز ایثار، فداکاری و تلاش مضاعف است به گونه‌ای که خدمات و فعالیت‌های امروز باید بیش از دیروز باشد.
-بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در آیین دانش آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان، اظهار کرد: اجرای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب به عنوان فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) نیازمند همراهی، همدلی و وفاق همه کارکنان و ارکان نیروی هوایی است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که خواسته‌ها و مطالبات ایشان هیچگاه بر زمین نماند.

وی با اشاره به اینکه فرمان معظم له مبنی بر انتصاب حقیر به عنوان فرمانده نیروی هوایی، مسئولیت و ابلاغی بسیار سنگین است که اجرای این مسئولیت خطیر مستلزم وفاق و همدلی است، افزود: هر یک از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش باید کارگروهی تشکیل داده و بهترین راه برای تحقق منویات و فرامین رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما سرباز ولایت هستیم و ویژگی سربازان واقعی ولایت نیز ایثار، فداکاری و تلاش مضاعف است به گونه‌ای که خدمات و فعالیت‌های امروز باید بیش از دیروز باشد.

امیر سرتیپ واحدی افزود: فرمانده و مسئولی موفق است که پای کار و در میدان باشد چراکه نیرو‌ها با حضور فرمانده در میدان دلگرم شده و تلاشی مضاعف خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین اصل سربازی «صداقت» است، اظهار کرد: سربازان با کسب موفقیت در مسیر دانش آموختگی، صداقت خود را ثابت می‌کنند و پس از آن باید همواره برای حفظ صداقت در مسیر خدمت به کشور و میهن تلاش و کوششی مضاعف داشته باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه بر بهینه سازی پرواز‌ها با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن تاکید کرد و افزود: ذخیره شدن ۳۰ سورتی در یک کلاس کار بزرگی است چرا که نباید اجازه بالا رفتن مدت زمان کارکرد موتور را داده و به صورت بهینه از هواپیما استفاده کرد.

امیر سرتیپ واحدی در پایان گفت: باید در دوران تحریم با تلاش روی پای خود ایستاده و پرواز‌ها و زمان آن را مدیریت کنیم و همانند متخصصان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در نگهداری و آماده کردن هواپیماها، کاری ارزشمند و شایسته تقدیر انجام دهیم.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *