محمدزاده: مسائل زیادی باعث شد از ذوب‌آهن جدا شوم/ تمام تلاشم را برای رسیدن به تیم ملی‌ می‌کنم

0:45 - 09 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۲۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع میانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم اراک را آسیایی کنیم.

وحید محمدزاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال آلومینیوم اراک در اردوی پیش فصل و نحوه آماده سازی تیمش اظهار داشت: بعد از یک هفته تمرینات سنگین در اراک، اردویی ۱۰ روزه در تهران داریم و همه چیز خوب و منظم پیش می‌رود. چهارشنبه دومین بازی دوستانه خود را انجام دادیم و با یک بازی قابل قبول ۲ بر یک پیروز شدیم.

کاپیتان سابق ذوب‌آهن درباره جدایی از این باشگاه گفت: ۶ سال در ذوب آهن بودم و خاطرات خیلی خوبی در این تیم داشتم. یک سری مسائل وجود داشت که باعث شدند تیم را ترک کنم و صلاح نیست حالا راجع به آنها صحبت کنم. خوشحالم در اراک هستم و فضایی جدید و عالی را تجربه می‌کنم. مطمئنم با تلاشی که می‌کنیم و کمک‌های خداوند بزرگ، فصلی بسیار خوب را پشت سر خواهیم گذاشت.

محمدزاده در رابطه با پیش‌بینی خود از عملکرد و جایگاه آلومینیوم در لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: پیش از شروع فصل در خصوص رتبه تیم نمی‌توان نظر قطعی داد، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم اراک را آسیایی کنیم.

مدافع میانی آلومینیوم اراک در خصوص امید به ملی‌پوش شدن و بازی برای تیم ملی در جام جهانی قطر خاطرنشان کرد: در ۴ - ۵ مقطع به تیم ملی دعوت شده‌ام و این هدف خیلی دور از دسترس نیست. همه فوتبالیست‌ها آرزو دارند با پیراهن تیم ملی کشورشان افتخار آفرینی کنند و من هم تمام تلاشم را برای دعوت شدن به تیم ملی خواهم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *