معمایی: هیئت فوتبال خراسان رضوی با ما همکاری نمی‌کند/ با هیچ بازیکنی یک ساله قرارداد نمی‌بندیم

0:45 - 08 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۱۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر عامل باشگاه شهرخودرو گفت: هیئت فوتبال خراسان رضوی با ما همکاری نمی‌کند و اوراق مالی باشگاه را برای رسیدگی در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

مسعود معمایی در گفت‌وگو با میزان، درباره اختلاف برخی بازیکنان شهرخودرو با مسئولان باشگاه بر سر مبلغ قرارداد‌ها اظهار داشت: متأسفانه در این مورد جو بدی درست کردند؛ ما در خصوص قرارداد بازیکنان با هماهنگی سرمربی صحبت کردیم. اختلاف نظر نه بر سر مبلغ قرارداد، بلکه بابت مدت قرارداد بود. برخی بازیکنان قصد داشتند قرارداد یکساله ببندند؛ در حالی که ما برنامه‌ای برای قرارداد یکساله نداریم و با تمام بازیکنان دو ساله قرارداد خواهیم بست. ابتدا برخی از بازیکنان مخالفت کردند، اما در ادامه با مذاکراتی که صورت گرفت توافقات خوبی حاصل شد. البته همچنان در حال مذاکره هستیم، اما شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که به نظر می‌رسد این موضوع حل شده است.

وی تاکید کرد: باشگاه ما با هیچ بازیکنی قرارداد یک سال نمی‌بندد. در برنامه‌های این باشگاه قرارداد یکساله وجود ندارد چرا که از حالا برای ادامه کار برنامه‌ریزی کردیم. فقط پنج بازیکن که جزو ستون‌هایی تیم هستند و روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم نسبت به قرارداد دو ساله مردد بودند. سه نفر از این بازیکنان قصد داشتند با ما قرارداد یک ساله ببندند که با آنها صحبت کردیم و مجاب شدند خواسته باشگاه را برآورده کنند. تنها توافق حاصل نشده بین ما و کمندانی است. او در اردوی تهران به ما ملحق شده و در این خصوص به توافق می‌رسیم. فعلاً همه با شرایط باشگاه موافقت کردند، اما اگر بازیکنی نخواهد قرارداد دو ساله ببندد، با او همکاری نخواهم کرد.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو به وضعیت تیم و شرایط تمرینات پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر اشاره و تصریح کرد: تمرینات به خوبی و بدون وقفه پیش می‌رود. هر وقت در تمرینات حاضر شدم انگیزه خوبی را بین بازیکنان و کادرفنی دیدم. فکر می‌کنم در  اردوی تهران وضعیت بهتر هم خواهد شد. در این اردو سه بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم و تیم به توازن بیشتری می‌رسد. مذاکراتی را با چند تیم انجام دادیم و قرار است به زودی درباره بازی تدارکاتی به ما خبر بدهند. از دهم تا پانزدهم مهر در تهران اردو می‌زنیم و پس از آن برای ادامه تمرینات بار دیگر راهی مشهد خواهیم شد.

معمایی در خصوص آخرین وضعیت تغییر نام تیم پدیده به شهر خودرو که هنوز به ثبت رسمی نرسیده است گفت: به گفته مدیرکل اداره تربیت بدنی مشهد ۷۰ درصد کار پیشرفته است. یکسری کار اداری دارد که لازم است برای این تغییر نام صورت گیرد. من و رضا مهاجری با توجه به شغلی که داریم تاکنون نتوانستیم در این خصوص اقدام کنیم. به زودی با احراز هویت ما دو نفر، مدارک به طور کامل تحویل داده شده و پس از ورود به کمیسیون جواب آن را خواهیم گرفت.

وی در پایان با گله از عدم همکاری هیئت فوتبال استان خراسان رضوی تصریح کرد: متاسفانه هنوز که هنوز است هیئت فوتبال با ما همکاری نمی‌کند و سر ناسازگاری دارد. برای تحویل یک سری مدارک مالی هماهنگ کرده بودیم، اما نمی‌دانم چرا مدارک را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. این مدارک متعلق به باشگاه است، اما در اختیار هیئت فوتبال است و نمی‌دانم چرا مدارک را به ما نمی‌دهند و چه نگرانی برایشان وجود دارد.

معمایی خاطرنشان کرد: می‌خواهیم بدانیم چه قرارداد‌هایی فصل قبل بسته شده و چه قرارداد‌های منعقد شده و نشده است؟ چه بازیکنی به فروش رفته و چه مقدار پول وارد باشگاه شده است؟ باید بدانیم بودجه‌ای که از شهرداری گرفتند چقدر بوده و صرف چه هزینه‌های شده است. این مدارک باید در اختیار باشگاه قرار گیرد تا بتوانیم پرونده مالی خود را تکمیل کنیم. اگر هیئت فوتبال در این خصوص با ما همکاری کند کار ما نیز با سرعت بیشتری پیش می‌روند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *