رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میرجوان: دیر شروع کردیم، اما با انگیزه‌ایم/ قرار است بدهی‌های فصل قبل را تسویه کنند

13:06 - 11 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۰۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات را خیلی دیر شروع کردیم با این حال انگیزه خوبی بین بازیکنان تیم وجود دارد.

عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان، در مورد تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اردوی تهران اظهار داشت: چند روزی است به تمرینات تیم ملحق شدم. اردویی در تهران برگزار کردیم و شرایط تمرینی خوبی داریم. باید زمان بگذرد تا عیار تیم مشخص شود. هر چند همه با انگیزه هستند و قصد داریم تیمی بهتر از فصل قبل بسازیم.

وی با اشاره به شرایطی که فصل قبل در این تیم داشت تصریح کرد: فصل قبل چندان برای ما خوب نبود و حتی از عملکرد خودم راضی نیستم. البته هر وقت به میدان رفتم سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم. با این حال به توانایی‌های خودم واقفم و می‌دانم فصل بعد تاثیرگذار‌تر خواهم بود. تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکرد را داشته و بتوانم به تیم کمک کنم. امیدوارم با برنامه‌های تمرینی به موقع هر چه زودتر به آمادگی لازم برسیم و بتوانیم فصل را خوب آغاز کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مشکلات مالی باشگاه را حل شده دانست و تاکید کرد: فصل قبل مشکلات مالی به تیم ما ضربه زد و تاحدودی تمرکز تیم را بهم ریخت. این روزها، اما خبر‌های خوبی به گوش می‌رسد. آنطور که شنیدیم وضعیت مالی بهتر شده و حتی قرار است بدهی‌هاى قبلى بازیکنان را قبل از شروع فصل تسویه کنند. امیدوارم این مهم اجرایی شده و بازیکنان با روحیه خوبی وارد مسابقات شوند.

میرجوان در پایان به تاخیر در شروع تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: با اینکه تمرینات را دیر شروع کردیم، اما تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتایج را برای نفت مسجدسلیمان بگیریم و مردم را خوشحال کنیم. این تیم روز‌های سختی را پشت سر گذاشته، اما به نظر می‌رسد بالاخره ثبات به تیم رسیده و با توجه به انگیزه‌ای که در بین بازیکنان می‌بینم، امیدوارم فصل خوبی پیش رو داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *