مظفری: کرونا بارها ضبط سریال «هم سایه» را متوقف کرد/دلیل حضورم در این مجموعه کوتاه بودن نقشم بود

13:00 - 08 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۲۰۳۱
یک بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت: وقتی قصه سریال «هم سایه» را خواندم متوجه شدم که حرف و نگاه جدیدی به خانواده در بطن خود دارد و چالش‌های اجتماعی و مسائل انسان‌دوستی را مطرح می‌کند و خط درام خوبی دارد و کار من نیز در این مجموعه زیاد نبود.

مجید مظفری در گفت‌وگو با میزان پیرامون حضور خود در سریال «هم سایه» گفت: علی پورکیانی تهیه کننده فیلمنامه سریال «هم سایه» فیلمنامه این مجموعه را برای من فرستاد و من به رسم ادب به دفتر او رفتم که کار را رد کنم. اما علی پورکیانی یکی از معدود تهیه‌کنندگانی است که دل سوز و همیشه سرکار حضور دارد و خیلی مراقب است. در دوران کرونا بار‌ها و بار‌ها ضبط مجموعه تلویزونی «هم سایه» دچار مشکل شد، تعطیل شد و دوباره کار از سر گرفته شد. همه گروه از جمله عوامل تولید، طراح صحنه و لباس، بازیگران و ... وقتی کار تعطیل می‌شد نگران بودند که کار به سرانجام برسد و وقتی کار شروع می‌شد همه سر کار می‌آمدند و از ادامه کار خوشحال و راضی بودند.

وی در همین راستا ابراز کرد: همه دست به دست هم دادیم و خوشبختانه ساخت این مجموعه به انتها رسید و از نزدیک بار‌ها شاهد این اتفاق بودم اگر کوچک‌ترین اتفاقی برای هر یک از بچه‌ها می‌افتاد، تیم پزشکی می‌آمد و از همه تست می‌گرفتند و در طول این کار از نوع مدیریت علی پورکیانی لذت بردم و از همکاری با او بسیار رضایت دارم.

مظفری: دلیل حضورم در سریال «هم سایه» کوتاه بودن نقشم بود/کرونا بارها ضبط این مجموعه را متوقف کرد

بازیگر فیلم سینمایی «سگ کشی» پیرامون داستان سریال «هم سایه» اظهار کرد: وقتی قصه سریال «هم سایه» را خواندم متوجه شدم که حرف و نگاه جدیدی به خانواده در بطن خود دارد و چالش‌های اجتماعی و مسائل انسان‌دوستی را مطرح می‌کند و خط درام خوبی دارد و کار من نیز در این مجموعه زیاد نبود و وقتم را زیاد نمی‌گرفت. ضمن آنکه برنامه‌ریزی طوری بود که با اینکه بار‌ها به دلیل کرونا مشکل پیدا کردیم و حتی خود پورکیانی هم کرونا گرفت، اما من اذیت نشدم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «میعاد در سپیده‌دم» پیرامون بازی در شرایط کرونایی بیان کرد: جالب است بگویم طبق قرارداد من تا اردیبهشت‌ماه و تا اواخر تیرماه سر سریال سریال «هم سایه» بودم و قرارداد من نیز تا همان زمان بود به این خاطر که من با رفتار‌های انسانی برخورد کردم و مثل کار قبلی نبود. این مسائل باعث شد تا در این روز‌های سخت و نفسگیر به دلیل کرونا، تن به کار در این مجموعه بدهم و بازی کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «مسافران» درباره همکاری با کارگردان مجموعه تلویزیونی «هم سایه» عنوان کرد: کار کردن با محمدحسین غضنفری بسیار خوب و لذت‌بخش بود. او در هنگام فیلمبرداری تکرار‌های زیادی نداشت و اضافه نمی‌گرفت و بازیگر را خسته نمی‌کرد و می‌دانست چه می‌خواهد و بر کار خود مسلط بود.

مظفری در همین راستا خاطرنشان کرد: غضنفری ارتباط خیلی خوبی هم با فیلمبرداران و هم بازیگران داشت. او عادت داشت با همه حرف می‌زد و در نهایت با هرکسی به یک نقطه مشترک می‌رسید. فکر می‌کنم «هم سایه» سریالی خوش ریتم و خوب و درگیرکننده‌ای برای بینندگان بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *