بررسی دیدارهای هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا/ از جدال ثروتمندان تا نبرد یاران طارمی با شاگردان کلوپ

15:45 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۸۰۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در گروه‌های A تا D آغاز خواهد شد.

- هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در گروه‌های A تا D آغاز خواهد شد و ۱۶ تیم اروپایی با یکدیگر دیدار خواهند داشت. نگاهی گذرا به بازی‌های امشب خواهیم داشت:

گروه A؛ مسی در برابر پپ

در مهم‌ترین دیدار امشب، دو تیم متمول و پرستاره پاریسن ژرمن و منچسترسیتی در ورزشگاه پارک دو پرنس به دیدار هم خواهند رفت. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن مقابل مربی محبوب خود، پپ گواردیولا، که با وی افتخارات زیادی کسب کرد قرار خواهد گرفت.

در دیگر دیدار این گروه لایپزیگ آلمان میزبان کلوب بروژ بلژیک خواهد بود.

گروه B؛ طارمی به دنبال کاری بزرگ/ میلان در پی انتقام گیری

در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا، مهدی طارمی با تیم پورتو میزبان لیورپول مدعی است. طارمی که سابقه گلزنی به چلسی و یوونتوس در این تورنمت را دارد در پی آن است تا دروازه این تیم بزرگ انگلیسی را هم باز کند و کار بزرگ دیگری را تکرار کند.

آث میلان ایتالیا پس از سال‌ها دوری از لیگ قهرمانان اروپا به این تورنمنت برگشته و در پی ماجراجویی در این رقابت هاست. روسونری پیش از این فصل، آخرین بار در فصل ۱۴-۲۰۱۳ در این تورنمنت حضور داشت و آخرین بازی خود را ۱۱ مارچ ۲۰۱۴ مقابل اتلتیکو مادرید انجام داد و در مجموع ۵ بر یک مغلوب اتلتی شد. شاگردان پیولی در ورزشگاه سن سیرو به دنبال انتقام از روخی بلانکوس هستند.

گروه C؛ خیز آژاکس و دورتموند برای ۶ امتیازی شدن

آژاکس در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا با درخشش سابستین هالر، توانست ۵ بر یک اسپورتینگ پرتغال را در هم کوبید و امشب در یوهان کرویف آرنا میزبان بشیکتاش ترکیه است.

بروسیا دورتموند ۳ امتیازی که رقیب اصلی آژاکس برای صدرنشینی در گروه C است، امشب در سیگنال ایدونا پارک به دیدار اسپورتینگ می‌رود.

گروه D؛ ادامه رقابت اینتر و رئال برای تصاحب صدر

در گروه D لیگ قهرمانان اروپا اینتر که در گام اول مغلوب رئال مادرید شد به مصاف شاختار دونتسک اوکراین می‌رود. شاختار پارسال با تساوی مقابل اینتر مانع از صعود نراتزوری شد و آنها در اندیشه انتقام از این تیم و کسب اولین سه امتیاز خواهند بود.

رئال مادرید امشب کار آسانی در خانه خواهد داشت و میزبان تیم تازه وارد شریف مولداوی خواهد بود. مادریدی‌ها با پیروزی احتمالی در بازی امشب ۶ امتیازی شده و همچنان در صدر خواهند ماند.

دیدار شاختار – اینتر و آژاکس – بشیکتاش از ساعت ۲۰:۱۵ و سایر بازی‌ها ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *