خدمت خالصانه به مردم نوعی عبادت است

14:25 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۷۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم نوعی عبادت است، بر تواضع و فروتنی مسئولان در مقابل مردم تاکید کرد.
- نشست هم اندیشی مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور برگزار شد.

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: وجود افرادی که می‌توانند برای تولید و خودکفایی در تامین نیاز‌های ضروری کشور اقدام کنند، ضرورت دارد و باید با رفع موانع تولید، مشکلات پیش‌رو را از میان برداشت.

معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر تواضع و فروتنی مسئولان در مقابل مردم عنوان کرد: باید بتوانیم مشکلات و موانع کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی را برای خدمت به مردم حل کنیم.
 
بیشتر بخوانید:
در ادامه این نشست خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: تداوم بر عمل و عدالت، نمونه‌ای از تداوم زنده داشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس است و اربعین حسینی سید و سالار شهیدان (ع) همان‌طور که منشاء خیر و برکت است، ویژگی‌های خاصی در تعالی و پاک کردن روح انسان دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حقیقتا هر دو مناسبت، هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی پیوند ناگسستنی دارند که قابلیت این را دارند که مدت ها و ساعت ها در موردشان صحبت کرد، اربعین و زیارت اربعین از نشانه های مومن است.

وی در پایان گفت: یک ساعت تفکر و با بصیرت عمل کردن، از ۷۰ سال عبادت بالاتر است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *