رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون وزیر کشور: مبارزه با فساد مبارزه مستلزم اقدام عملی و به‌میدان آمدن مسئولان و مدیران است

12:56 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۷۲۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، مبارزه با فساد را از اولویت‌های مجموعه دولت و وزارت کشور خواند و گفت: واقعیت امر آن است که مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسئولین و مدیران است.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ابوطالب شفقت در نشست بررسی اجرای قانون نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد با اشاره به اینکه مسئله مبارزه با فساد از جمله تاکیدات همیشگی در نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ گفت: واقعیت امر آن است که مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسئولین و مدیران است.

معاون وزیر کشور با اشاره به رویکرد جدی دولت سیزدهم در امر مقابله با فساد، گفت: متناسب با سیاست‌های کلی دولت مردمی، وزارت کشور هم به سهم خود به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی در تلاش برای مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی است.

وی دراین خصوص به نقش مهم و خطیر دو مرکز حراست و مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی اشاره کرد و گفت: این دو مرکز پیشرو در عرصه مقابله با فساد و شناسایی گلوگاه‌های اصلی فساد هستند که بایستی با هوشمندی عمل کنند.
 
معاون وزیر کشور همچنین به استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و متخصصان هم اشاره کرد و گفت: باید موثرترین روش و متد در مبارزه با فساد به کار گرفته شود.

در این نشست همچنین مقرر شد کارگروهی بومی در وزارت کشور در حوزه مبارزه با فساد شکل گرفته و این کارگروه در تعامل با کارگروه مرکز مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی ریاست جمهوری نسبت به شناسایی گلوگاه‌های فساد اقدام مشترک کند.
 
 
انتهای پیام/ 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *