واکنش وزارت ورزش به ادامه سرپرستی دادگر در فدراسیون تیراندازی

0:01 - 07 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۶۴۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش توضیحاتی را در خصوص ادامه سرپرستی دادگر در فدراسیون تیراندازی داد.
- پیش از المپیک توکیو، فدراسیون تیراندازی یکی از فدراسیون‌هایی بود که دوره ریاست آن به پایان رسید و در حالی که انتظار می‌رفت وزارت ورزش فرد دیگری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کند، اما تصمیم گرفت دادگر که ریاست فدراسیون تیراندازی را در ۴ سال گذشته بر عهده داشت سرپرست این فدراسیون شود؛ این در حالیست که طبق اساسنامه فدراسیون تیراندازی هیچ مانعی برای انتخاب یک فرد دیگر برای سرپرستی این فدراسیون وجود نداشت.

در ادامه قرار شد ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون تیراندازی یکبار دیگر انجام شود که باز هم خبری از انتخاب سرپرست برای این فدراسیون نشد. علیرضا خسروی، مدیرکل امور فدراسیون‌های وزارت ورزش در واکنش به این موضوع به میزان گفت: با توجه به اینکه دوره ریاست دادگر در فدراسیون المپیک پیش از المپیک به پایان می‌رسید و تیم ملی تیراندازی باید به این رویداد مهم اعزام می‌شد تصمیم گرفتیم که دادگر همچنان اداره فدراسیون را بر عهده داشته باشد.

وی در مورد اینکه چرا با توجه به ثبت‌نام دوباره از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون تیراندازی، فرد دیگری به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب نشد؛ گفت: ادامه سرپرستی دادگر هیچ منع قانونی ندارد و نمی‌شود که سرپرست را جانشین سرپرست کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *