مهم‌ترین خبر‌های جامعه که در ۶ مهر ماه رخ داد

20:27 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۵۷۹
در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ششم مهر ماه مشاهده می‌کنید.
- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه را طی امروز ششم مهرماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:بررسی تبعیض وزارت بهداشت برای واکسن‌های ایرانی
رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در واکنش به اظهارنظر برخی از تولیدکنندگان واکسن ایرانی درباره تبعیض عمدی وزارت بهداشت میان واکسن سازان، اظهار بی اطلاعی کرد.
 
دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر، گفت‌:تفاوت واکسن وارداتی برای سنین زیر ۱۷ سال با سایر واکسن‌های وارداتی سینوفارم در این است که همه گروه‌های سنی می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
یک پزشک و متخصص طب ایرانی به بیان توصیه‌هایی برای گذران فصل پاییز پرداخت.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد درآمدزایی مدیریت شهری در حوزه پسماند توضیحاتی داد.
 
در بازگشایی مدارس به عنوان یکی از اماکن تجمعی، فراهم کردن شرایط لازم برای حفظ سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و سایر کارکنان که بالغ بر ۱۵ میلیون نفر جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و به منظور کاهش مواجهه، قطع زنجیره تماس بیماری کووید ۱۹ از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بر اساس قول‌های رییس جمهور و معاون اول ریاست جمهوری، تصور می‌شد که واکسن به شکل باران وارد کشور شود، در حالی که به شکل سیل گونه واکسن‌ها تامین شد، اظهارکرد: همکاری و کمک‌های مردم و نیرو‌های نظامی، انتظامی و هلال احمر برای پوشش گسترده واکسیناسیون در این مدت کم نظیر بوده است و نظیر این همکاری را پس از دوران دفاع مقدس کشور کمتر به خود دیده است و بزودی جشن واکسیناسیون را در کشور خواهیم گرفت.
 
ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) از امروز آغاز شد.
 
 

برچسب ها: سلامت شهری رفاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *