شهید آیت‌الله قدوسی، شهید راه خدا و خدمت به مردم است

14:25 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۵۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همسر شهید آیت الله قدوسی با حضور در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: شهید آیت‌الله قدوسی از اوایل به دنبال آن بود که در راه خدا و در راه خدمت به مردم شهید شود.
- همسر شهید آیت‌الله قدوسی با حضور در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقامت قوه قضاییه بیان داشت: شهید آیت الله قدوسی قبل از انقلاب اسلامی یک از مبارزین با رژیم ستمشاهی بود، در آن دوران به شدت توسط ساواک آزار و اذیت شد و جالب اینکه هیچ زمان شکوه‌ای نمی‌کرد؛ در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی بسیار راسخ بود، معتقد بود رفتار، انسانیت و منش امام خمینی (ره) روزی تاثیر خودش را خواهد گذاشت، مردم هوشیار شده و انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ع) بنیان گذاشته می‌شود.

همسر شهید آیت الله قدوسی در ادامه گفت:شهید آیت الله قدوسی هیچ ترسی از رژیم طاغوتی و شکنجه‌هایی که در آن دوران توسط رژیم ستمشاهی صورت می‌گرفت نداشت، نهایتا توسط منافقین کور دل در ساختمان دادستانی تهران به شهادت رسیدند و شهید راه عدالت شدند.

همسر شهید آیت الله قدوسی بیان کرد: توصیه‌ام به نسل امروز این است که همواره راه شهدا را ادامه دهند، پشتیبان، ولی فقیه زمانشان باشند تا از آسیب‌ها در امان بمانند.

در ادامه فرزند شهید آیت الله قدوسی بیان داشت:همواره با تعلیم و تربیتی که درمکتب ولایی داشته ایم در وجودمان یاد شهید آیت الله قدوسی نهادینه شده است، همیشه خودمان را با تواضع، فروتنی، اخلاص آن بزرگوار می‌سنجیدیم و تلاشمان این بوده تا در مسیر حق و عدالت حرکت کنیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *