حضور اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه

14:15 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۵۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئول غرفه اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: به منظور ارتقا ارتباط مردمی با ریاست دستگاه قضا در نمایشگاه حضور یافته‌ایم.
- احمدی مسئول غرفه اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه بیان داشت: به منظور ارتقای ارتباط مردمی با ریاست دستگاه قضا در نمایشگاه حضور یافته ایم. اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه از مهرماه سال گذشته آغاز به کار کرده است.

وی یادآور شد: اداره بررسی‌ها، اداره ملاقات، دریافت گزارشات، اداره پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردم در این مجموعه فعال هستند.

احمدی تصریح کرد: با استفاده از تمامی ظرفیت کانال‌های ارتباطی، هماهنگی‌های لازم جهت ارتباطات مردمی در سطح قوه قضاییه انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا درخواست‌های مردمی از کانال‌های مختلف دریافت شده و به منظور بررسی، کارشناسی به مراجع قضایی مربوطه انعکاس داده می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استقرار سامانه الکترونیک برای درخواست‌های مردمی از قوه قضاییه یکی دیگر از اقدامات ما در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *