لوکاکو، ژیرو را از چلسی فراری داد؟

4:45 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۴۹۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، درباره دلیل جدایی‌اش از چلسی توضیحاتی ارائه داد.

- اولیویر ژیرو در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ به چلسی پیوست. او در دوران حضور ۹ ساله‌اش در آرسنال و چلسی قهرمانی جام حذفی، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را تجربه کرد؛ اما با سخت شدن رقابت در جمع آبی‌ها مسیر خروج از این تیم را در پیش گرفت.

ژیرو در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد لندن را ترک کرده و راهی میلان شود، اظهار داشت: لیگ برتر را دوست داشتم، اما بالاخره باید این تصمیم را می‌گرفتم. به توماس توخل گفتم که سه ماه آخر برایم بسیار دشوار بوده است. جدایی از چلسی انتخابی واضح بود و من با احساساتی فراوان برای تمام لحظاتی که تجربه کردم از این تیم جدا شدم. بعضی از آن‌ها لحظاتی خوب و بعضی دیگر لحظاتی نه چندان خوب بودند، اما ما در نهایت سه جام مهم را با هم فتح کردیم.

وی درباره همبازی شدن با زلاتان ابراهیموویچ عنوان کرد: مهاجم فرانسوی حالا در میلان با زلاتان ابراهیموویچ هم‌بازی است و درباره او می‌گوید: زلاتان یک اسطوره است و رقابتی واقعی بین ما جریان خواهد داشت. من می‌توانم حداقل ۱۵ گل بزنم و امیدوارم شرایط خوب پیش برود. اگر هر بازی در میدان حاضر باشم قادر به انجام این کار خواهم بود. امیدوارم بتوانیم فاتح اسکودتو شویم، چون کیفیت لازم و بازیکنان جوان موردنیاز برای این کار را داریم. مشخصاً هدف ما در این فصل همین است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *