کارکنان قضایی، شهدای انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دهند

13:51 - 05 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۳۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئول غرفه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: کارکنان قضایی شهدای انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دهند.
- مهرزادیان، مسئول غرفه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از سازمان‌های تابعه قوه قضاییه نقش موثری در دفاع مقدس ایفا کرده است، از ۲۵۷ شهید قوه قضاییه در دفاع مقدس، ۱۱ شهید متعلق به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بوده است.

مهرزادیان افزود: کارکنان قضایی باید شهدا را الگوی خودشان قرار دهند که در نبود امکانات حماسه‌های بسیاری آفریدند وبا انتقال پرونده‌های ثبتی در مناطق جنگی که تحت محاصره نیروی‌های دشمن بعثی قرار گرفته بود، با وجود خطرات، با رشادت توانستند پرونده‌ها را به اماکن امن منتقل کنند، بی‌آنکه چشم داشتی داشته باشند.

وی بیان کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک در حوزه بازسازی نقاطی که توسط دشمن بعثی تخریب شده بود، ویرانی‌های زیادی که بعد از جنگ وجود داشت، الحمدالله توانست با استفاده از کاداستر، حدود مرز‌های املاک مردمی که خانه هایشان ویران شده بود و منابع طبیعی که ویران شده بود، را بازسازی کنند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *