صابونچی: جلسه کمیته فنی سه‌شنبه برگزار خواهد شد/ مربیان جدید به تیم ملی قایقرانی اعزام می‌شوند

7:45 - 06 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۲۵۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: خوشبختانه ثبت سفارش قایق‌ها هم انجام شده و تمام مراحل طی شده است و کنون منتظر ترخیص قایق‌ها هستیم.

رضا صابونچی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام باوجود پایان مسابقات قهرمانی کشور، اظهار داشت: خوشبختانه تمامی مسابقات آب‌های آرام برگزار شد و تیم‌ها و قایقرانان برتر معرفی شدند. روند دعوت از قایقرانان برتر به اردوی تیم ملی آغاز شده است، اما فقط کمی اختلاف نظر بین اعضای کمیته فنی در خصوص تعداد قایقرانان دعوت شده وجود دارد چرا که برخی از اعضا معتقدند ۳ نفر اول باید دعوت شوند، ولی عده‌ای دیگر معتقدند بهتر است ۴ نفر برتر در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند. علاوه بر آب‌های آرام، اردوی تیم ملی اسلالوم را برگزار خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: برای رسیدگی به همین موضوع قرار است سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته جلسه کمیته فنی برگزار شود تا درخصوص شروع اردوها، دعوت از قایقرانان و مربیان بهتر و همچنین برنامه سرمربیان تا آغاز بازی‌های آسیایی به یک ظر مشترک برسند.

وی درمورد ادامه همکاری با افشین فرزام و ایرج اقلیمی به عنوان سرمربیان آب‌های آرام و روئینگ، گفت: فرزام و اقلیمی همچنان سرمربیان تیم ملی خواهند بود، اما قطعا تا آغاز بازی‌های آسیایی مربیان بیشتری به تیم بانوان و مردان اضافه خواهد شد.

او افزود: با توجه به اینکه کانوپولو در بازی‌های آسیایی حاضر نیست پس فعلا خبری از اردو نیست و باید کم کم برای آغاز مسابقات لیگ کانوپولو آماده شوند. خوشبختانه ثبت سفارش قایق‌ها هم انجام شده و تمام مراحل طی شده است و کنون منتظر ترخیص قایق‌ها هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *