پیام تشکر عزیزی‌خادم از ابرازی همدردی بابت درگذشت پدرش

12:46 - 04 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۱۱۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس فدراسیون فوتبال در پیامی از کلیه عزیزانی که وی را در غم از دست دادن پدرش همراهی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در پیامی از تمام عزیزانی که وی را در غم از دست دادن پدرش همراهی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام رییس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

به نام حضرت دوست

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

ًضمن تسلیم به مشیت الهی و رضایت به رضای او و عرض ارادت و اخلاص به نبی مکرم اسلام ص و خاندان مطهر رسالت و امامت (ع)، با بزرگداشت ایام اربعین حسینی و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و امام شهدا.

با اهدای درود و فاتحه و ارادت به روح پدر نیکومرام، خادم و محب اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، مرحوم مغفور جناب هاشم عزیزی خادم، ایزد منان را سپاسگزاریم که در غمناک‌ترین روز‌های زندگی‌مان، ما را از نعمت حضور دوستان و سرورانی مهربان و همدل بهره‌مند ساخت که همدردی‌شان التیامی است بر دل‌های داغدیده ما.

ابراز همدردی و بذل محبت شما عزیزان با حضور در مراسم تدفین و ترحیم پدرم و یا ارسال گل و پیام‌های تسلیت از راه‌های دور و خارج کشور ... موجبات تسکین آلام این حقیر و خاندان گرامی ما را فراهم نمود.

همه این عزیزان مهربان، شایسته قدردانی و سپاسگزاری اند.

بر خود واجب می‌دانم از اظهار لطف وزیران محترم، وزیر ارجمند ورزش و جوانان کشور، نمایندگان گرامی مجلس شورای اسلامی، جامعه بزرگ فوتبال کشور (مجمع محترم و هیات رییسه گرامی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های فوتبال، مدیران و کارکنان خدوم فدراسیون و سازمان لیگ، کادر، مربیان و فوتبالیست‌های افتخار آفرین کلیه تیم‌های ملی، فوتبالیست‌های گرانقدر کشور ...)، جامعه بزرگ ورزش کشور (رییس و مدیران محترم کمیته ملی المپیک، روسا، مجامع و مدیران فدراسیون‌های ورزش کشور و.)، مقامات ارجمند استان‌های حوزه زاگرس به ویژه مسوولین عزیز شهرستان اندیمشک، رسانه بزرگ ملی و دیگر رسانه‌های گروهی، بستگان، آحاد و اقشار مختلف مردم خون گرم و دوست داشتنی اندیمشک و حومه که هماره ما را مرهون الطاف و مهربانی خویش ساخته اند صمیمانه تشکر و قدرانی نمایم.

از خداوند منان برای همگان، عمر طولانی با عزت و مکرمت، برکت و سلامتی و توفیقات روز افزون الهی مسالت می‌کنم.

آرزو می‌کنم در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نموده و تلاش می‌کنم تا حضوراً توفیق عرض تشکر داشته باشم، چنانچه به دلیل تألمات روحی و کثرت اشتغالات سنگین، امکان ادای دِین و وظیفه فراهم نگردید از همه بزرگواران تقاضای عفو و بخشش دارم.

با عنایت به شرایط عمومی کشور و ضرورت رعایت پروتکل‌ها و حراست از سلامتی عزیزان، هیچ گونه مراسم تجمعی برگزار نخواهد و دعای خیر و فاتحه شما دوستداران بدرقه راه پدر خواهد بود؛ و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم

شهاب الدین عزیزی خادم



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *