مددی با یک پیام به کار خود در باشگاه استقلال پایان داد

18:05 - 03 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۹۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
احمد مددی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که جای خود را به مصطفی آجورلو داده است، در پیامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

- طبق اعلام سایت باشگاه استقلال، احمد مددی با انتشار پیامی ضمن خداحافظی با هواداران باشگاه استقلال و قدردانی از حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، برای مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال آرزوی موفقیت کرد. در پیام مدیرعامل سابق استقلال آمده است:

«تغییرات بخش جدایی‌ناپذیر چرخه مدیریت است و به مثابه چوب دوی امدادی است که باید به هم‌تیمی بعدی سپرده شود. خرسندم که نزدیک به یک سال به‌عنوان مدیرعامل در کنار باشگاه بزرگ استقلال بودم و افتخار خدمتگزاری به هواداران شریف و بزرگ را که سرمایه‌های اصلی و واقعی باشگاه هستند، داشتم.

وظیفه خود می‌دانم ضمن عرض خسته نباشید به همکاران عزیزم در باشگاه استقلال که در این مدت بی‌چشم داشت و با تمام توان برای سربلندی استقلال تلاش کردند، از جناب آقای سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان نیز تشکر و قدردانی کنم. همچنین برای جناب آقای آجرلو مدیرعامل محترم باشگاه و اعضای جدید هیئت مدیره آقایان عبداللهی، افضلی، مظلومی و مومنی آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم.

در پایان بار دیگر از هواداران عزیز باشگاه استقلال تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم استقلال بزرگ در کنار هواداران روز‌های شیرین و پرافتخار خود را تکرار کند.

احمد مددی
۳ مهرماه ۱۴۰۰».



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *