نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی خواستار احیاء هنرستان‌های کشاورزی شد

14:08 - 03 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۸۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرچقدر در آموزش سرمایه گذاری کنیم جزو کار‌های بنیادی و پایدار است و باید به صورت جد پیگیر و شاهد احیاء هنرستان‌های کشاورزی باشیم.
-  اولین همایش ملی فرهنگ عاشورایی معاونت آموزش و ترویج کشاورزی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی در ساختمان شهید نواب برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ابتدا از بخش‌های مختلف این معاونت بازدید کرد و طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی با ضرورت آموزش عملی بحث کشاورزی در هنرستان‌ها و مدارس، اظهار داشت؛ در گذشته هنرستان‌ها کشاورزی را به صورت عملی آموزش میدادند، ولی متاسفانه اکنون این موضوع کمرنگ شده است. وی در ادامه گفت؛ هرچقدر در آموزش سرمایه گذاری کنیم جزو کار‌های بنیادی و پایدار است و باید به صورت جد پیگیر و شاهد احیاء هنرستان‌های کشاورزی باشیم.

در ادامه رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با تایید سخنان نماینده، ولی فقیه با ارائه گزارشی بیان کرد؛ با تاسیس شبکه آموزشی شاد هر روز شاهد آموزش پخش آموزش‌های رایگان هستیم. وی ادامه داد؛ از مهرماه سال گذشته هنرستان‌های کشاورزی با ۱۴ هنرستان شروع به کار کرد و اکنون به ۴۰ هنرستان کشاورزی رسیده که در مناطق محروم به صورت شبانه روزی فعال هستند.
 
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *