فلاحت‌زاده: می‌توانستند محترمانه‌تر با مجیدی برخورد کنند/ هواداران استقلال دیگر طاقت ناکامی را ندارند

9:45 - 05 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۴۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: از وزیر ورزش خواهش می‌کنم درصدد حل مشکلات استقلال برآید و دل طرفداران را شاد کند.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به اینکه فرهاد مجیدی جزو افتخارآفرین‌های استقلال است اظهار داشت: دلیل محرومیت مجیدی واضح نبود. اینکه گفته می‌شود به دلیل مصاحبه علیه وزیر از او شکایت شده، چرا همان موقع شکایت نکردند؟ چرا بعد از آن همه مدت شکایت کردند؟ هرچه بوده می‌توانستند محترمانه‌تر برخورد کنند و در خفا مجیدی را بخواهند و مشکل را حل کنند نه اینکه در این شرایط وخیم استقلال، جو را بیشتر متشنج کنند. فوتبال ورزش پهلوانی است و باید گذشت و مرام داشت.

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان هم باید منش پهلوانی نشان دهند عنوان کرد: وقتی یک قتل اتفاق می‌افتد بزرگ‌تر‌ها می‌آیند پادرمیانی می‌کنند. الان هم همه باید کمک کنند تا طرفداران از نظر روحی و روانی به مشکل برنخورند.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: در این شرایط حفظ مددی در مدیریت بهتر بود، تا فرد بعدی بیاید و بخواهد با باشگاه هماهنگ شود زمان می‌برد و اینکه آیا این فرد رابطه‌های خودش را دارد؟ توانایی‌های لازم را دارد یا نه؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه وزیر ورزش باید در ماجرای مشکلات استقلال ورود کند افزود: باشگاه برای وزارت ورزش است و خود وزارت ورزش باید بیاید و مشکلات را هم حل کند.

وی در رابطه با اوضاع زمین تمرین استقلال و حضور مربی ایتالیایی خاطرنشان کرد: مجیدی این مربی را آورده، چون تفکرات او را با خود یکسان می‌دیده است. باید سریعتر تکلیف زمین تمرین مشخص شود؛ نه اینکه ۱۰ روز مانده به مسابقات مربی عوض کنند! چند بازیکن تازه به تیم پیوستند و باید بتوانند با هم هماهنگ شوند. بدنسازی و تمرینات تاکتیکی و کلی آمادگی‌های زمانبر وجود دارد و نباید زمان را از دست داد. طرفداران دیگر طاقت ناکامی را ندارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *