دشمن از ترویج روحیه شهادت طلبی مردم ما هراس دارد

10:14 - 02 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۰۳۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان در شانزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان گفت: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم است که نه فقط با تجهیزات که با ایثارگری این کشور و انقلاب را حفظ کردند.
- حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در شانزدهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان بیان داشت: هدف از برگزاری این مراسم یادآوری رشادت‌های جوانان جان برکف این مرز و بوم است که نه فقط با تجهیزات که با ایثارگری این کشور و انقلاب را حفظ کردند.

آسیابی، افزود: امروز دشمن بیشتر از این که از پیشرفت‌های نظامی و تکنولوژی ما نگران باشد از روحیه ایثارگری و شهادت طلبی مردپ ما هراس دارند.

وی گفت: فرهنگ شهادت افتخار ماست و درک این مسئله برای کشور‌های غربی سخت است.

آسیابی، در ادامه افزود: برای ما جای افتخار است که ۵۶۰ نفر یعنی نیمی از کارکنان ما در دادگستری را خانواده شهدا و ایثارگر تشکیل می‌دهند که سبب افتخار ماست.

وی عنوان کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت هفته دفاع مفدس در دستگاه قضایی تدارک دیده شده است که از دیروز با افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در دادگستری آغاز شد و امروز هم از ایثارگران و خانواده شهدای دستگاه قضایی استان تجلیل می‌کنیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *