انعقاد قرارداد ۱۰۰۰ میلیارد ریالی با سازندگان داخلی

12:03 - 29 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۹۴۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
مدیرعامل پتروشیمی دنا از امضای قراردادی بالغ بر هزار میلیارد ریال با سازندگان داخلی در حمایت از تولید داخل و خودکفایی صنعتی خبر داد.
- طبق اعلام شانا، محمدعلی کریمیان از امضای قراردادی بالغ بر هزار میلیارد ریال با سازندگان داخلی در حمایت از تولید داخل و خودکفایی صنعتی خبر داد و افزود: این قرارداد که همسو با منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان ملی انجام شده شامل ساخت بیش از ۲ هزار تن سازه فلزی از جمله استراکچر و گریتینگ است که قسمت قابل توجهی از پیشرفت پروژه را به‌دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: حمایت از تولید ملی، جلوگیری از خروج ارز از کشور و ایجاد اشتغال پایدار به‌دنبال این قرارداد محقق می‌شود، اما مهم‌ترین مسئله در این باره باور ملی است که در متخصصان و مهندسان داخلی شکل گرفته و از سوی دیگر خردورزی که مدیران در اتکا و باور به این توانمندی به خرج می‌دهند.

مدیرعامل پتروشیمی دنا افزود: خوشبختانه تکمیل و بهره‌برداری از پتروشیمی متانول سبلان به‌عنوان دیگر شرکت زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر، تجربه‌های مثبت و فراوانی را برای این مجموعه به همراه آورده که نه‌تن‌ها بسیاری از نقاط تاریک مسیر پیشرفت دنا را روشن می‌سازد، بلکه سبب استفاده بهینه از زمان و هزینه نیز خواهد شد.

پتروشیمی دنا با ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن متانول در سال به‌عنوان زیرمجموعه هلدینگ انرژی سپهر در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد تا حجم تولید متانول در این هلدینگ به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن برسد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *